Mi történik az egykor baloldali ATV-ben?

szerző
narancs.hu
publikálva
2018. jan. 11., 07:30
Twitter megosztások száma
Google +1
Egyéb megosztás

A baloldal fellegvára volt, most bulvártévét csinálnak belőle a Fidesznek – ezzel a címmel jelent meg terjedelmes írás tegnap a 444.hu-n az ATV irányváltásáról, melynek eredménye egy Orbán Viktornak kedves bulvártévé lehet.

A cikk részletesen foglalkozik a Fidesz-felé fordulás folyamatával: mint írják, a Hit Gyülekezetéhez tartozó, sokáig balos tévécsatornán egyre több kormányzati pénz jelent meg, a gyülekezet és az ATV átvette a kormány migránsozását, a Tv2-ből töltötték fel az állományt, és egyre sűrűbben fordul elő, hogy felülről beleszólnak a szerkesztői munkába. A folyamat ma ott tart, hogy az egyházat egykor üldöző Semjén Zsolt tart teológiai előadásokat az egyház akadémiáján.

Németh Sándor és Andy Vajna

Németh Sándor és Andy Vajna

Fotó: Németh Dániel

Az írásra egy Facebook-bejegyzésben Bednárik Imre, az ATV  hírigazgatója, egykori népszabadságos újságíró reagált, aki azután került a tévéhez, hogy Orbánék kinyírták a Népszabadságot:

„A 444.hu mai cikke kapcsán azt szeretném elmondani, hogy a Népszabadság 2016. október 8-i bezárásának napján az elsők közt hívott fel Németh Szilárd, az ATV akkori hírigazgatója, s már akkor jelezte, hogy szeretné, ha az ATV csapatát erősíteném. 2016. december 1-jétől dolgozom az ATV-nél, mindig hálás leszek érte, hogy befogadtak. Ez egy független, erős és fejlődő csatorna, ahol szabadon lehet dogozni. Büszke vagyok arra, hogy a csapathoz tartozhatom.”

 

 

 

szerző
narancs.hu
publikálva
2018. jan. 11., 07:30
Twitter megosztások száma
Google +1
Egyéb megosztás
Ezt már olvasta?

Kommentek

Rendezés:
  1. 7 tiszapolgári
    tiszapolgári
    2018. január 11., csütörtök 12:07
    „Mi történik az egykor baloldali ATV-ben?”

    Jó kérdés, ugyanaz történik, mint ami az egykor kétharmados baloldali szavazótáborral történt. Eltűnt, kilépett, félti az egzisztenciáját, fél a Fidesztől, szarik a politikára, nem akar árral szemben úszni. Majd a Sas Kabaré helyette is jól odamondogat nekik.
  2. 6 tiszapolgári
    tiszapolgári
    2018. január 11., csütörtök 11:49
    Nem tudom, hogy gyors vagy lassú lefolyású volt-e a változás, ami szerintem azzal kezdődött, hogy Dési János nem vezethette tovább a Sajtóklubot egy DK-s rendezvényen való részvétele miatt, és számtalan meghökkentő fordulat után jelenleg ott tart, hogy Kárász Róbert műsorvezető gyomrába sikeresen beültettek egy tuzson bencék és dömötör csabák hangján megszólaló magnót.
    Nincs jogom kételkedni Bednárik Imre őszinteségében, ő van ott, ő tudja jobban, hogy milyen a kéró belülről, mindenesetre innen, kívülről nézve, fosszínű.
  3. 5 Világos
    Világos
    2018. január 11., csütörtök 11:06
    Bármi történhetett egyenlőre ezektől a TV-től lehet legtöbbet megtudni.
    Hir TV, ÁTV, RTL a többi kormánypropaganda és gyülölet. Selejt.
  4. 4 bétom
    bétom
    2018. január 11., csütörtök 09:56
    Várom, hogy Egon mikor áll fel? Addig még nem törlöm a csatornát.
  5. 3 bétom
    bétom
    2018. január 11., csütörtök 09:54
    Tablet?
  6. 2 Cyrano
    Cyrano
    2018. január 11., csütörtök 09:14
    Aki tényleg tájékozódni akar, annak már csak a net maradt. Nyomtatott lapból 3,5-et veszek (Narancs, hvg, ÉS a fél meg a kétheti Hócipő), de a gyorsaság is a net mellett szól. (Csak a reggeli mellé necces a számítógépet is az ágyba vinni.:XD
  7. 1 Cyrano
    Cyrano
    2018. január 11., csütörtök 09:09
    Bednárik hálás lehet, nekem nem kell annak lennem.
    Régóta nem nézem, elég rég kezdődött a besimulás.

Komment írásához vagy regisztrálj

Legfrissebb Narancs

Interjú Szabó Szabolccsal
Ellenzéki harcok Csepelen
Az elhibázott tét
Ungváry Rudolf: vitában Kis Jánossal
„Válsághelyzet” ürügyén
Mire mentek el a százmilliárdok?
Tartalomjegyzék Legfrissebb Narancs

best of Narancs

Narancs vélemény

Kis-Magyarország

Kultúra