Helyreigazítás

  • narancs.hu
  • 2012.02.01 13:20

A szerk.

Százmilliós megrendelés az ATV-s Mészáros Tamásnak című cikkünk valótlan állításokat tartalmaz.

Százmilliós megrendelés az ATV-s Mészáros Tamásnak c. 2012. január 27-én megjelent cikkünkben azt állítottuk, hogy Mészáros Tamás az ATV riportere lenne. A valóság ezzel szemben az, hogy Mészáros Tamás nem áll munkaviszonyban az ATV-vel. Nem felel meg a valóságnak a cikk azon állítása sem, hogy az „Ahogy tetszik” c. műsorszám péntekenként, mindösszesen 60 részben futott volna az ATV-n. A valóság ezzel szemben az, hogy ismétlésekkel együtt az ATV 115 alkalommal, csütörtökön és vasárnap sugározta Mészáros Tamás kulturális műsorát.


Cikkünkben valótlanul állítottuk továbbá, hogy az ATV az „Ahogy tetszik” c. kulturális műsorszámot EKF-pénzből finanszírozta volna. A valóság ezzel szemben az, hogy az ATV az „Ahogy tetszik” c. kulturális műsorszámot ellenszolgáltatás nélkül sugározta.


A cikkben ezzel összefüggésben azt a hamis látszatot keltettük, hogy az ATV részesült volna a Mészáros Tamás és Galló Béla tulajdonában álló KEA Kft. által az EKF-programok népszerűsítésére és dokumentációjára az EKF, illetve az általa megbízott ügynökségek által folyósított összesen közel 100 millió forintból. A valóság ezzel szemben az, hogy az ATV semmilyen összefüggésbe nem hozható evvel az összeggel, illetve az EKF megbízottaiként fellépő médiaügynökségek és a KEA Kft. közötti szerződésekkel. Az ATV az EKF-projekt tévés keretéből reklámköltéshez nem jutott, így a cikk azon sugallata is hamis, hogy az ATV az EKF-projekt kapcsán aránytalan és tisztességtelen előnyhöz jutott volna.
Az ATV-től és olvasóinktól elnézést kérünk.

Neked ajánljuk