A Független Egészségügyi Szakszervezet tüntetett, de amikor az egyik szónok megemlítette Orbán Viktor és Balog Zoltán nevét, akkor…

  • Földes Máté
  • 2018. március 24.

Belpol

Munkatársunk az eseményen forgatott.

 

Politikamentes(?) tüntetés az egészségügyért

A Független Egészségügyi Szakszervezet tartott tüntetést szombat délután az Alkotmány utcában. A magyarok ma átlagosan 5 évvel élnek rövidebb ideig, mint máshol Európában, és 2017-ben is rövidebb életre számíthattunk, mint 2014-ben – írták a tüntetés Facebook-eseményénél. A Független Diákparlament nevében felszólaló Nagy Blanka beszédét az esemény politikamentes mivoltára hivatkozva félbeszakították, majd leküldték a színpadról.

 

A tüntetés témáiról, az egészségügyi háttérdolgozók helyzetéről, illetve az annyit emlegetett béremelésről itt és itt olvashatnak bővebben. Már csak ezért is furcsa, hogy Orbán és Balog neve nem hangozhatott el az eseményen.

Figyelmébe ajánljuk

Helyreigazítás

  • narancs.hu

Helyreigazítás az Egy elképesztő történet: gondnokság alá akarta vetetni egykori barátját, majd bíróságra ment, de a pert is elbukta című cikk miatt.

Magyar Péter-Orbán Viktor: 2:0

Állítólag kétszer annyian voltak az Andrássy úti Nemzeti Meneten, mint a Kossuth térre érkező Békemeneten, ám legalább ennyire fontos, hogy mit mondtak a vezérszónokok. Magyar Péter miszlikbe vágta Orbán Viktort egyebek mellett azzal, hogy saját szavait hozta fel ellene. Aztán megjött a Ryanair.

A béketárgyalás, ami meg sem történt

De megtörténhet még? Egyelőre elmarad a budapesti csúcs, és ez elsősorban azt mutatja, hogy Putyin és Trump nagyon nincsenek egy lapon. Az orosz diktátor hajthatatlan, az amerikai elnök viszont nem érti őt – és így újra és újra belesétál a csapdáiba.

Fél disznó

A film plakátján motoron ül egy felnőtt férfi és egy fiú. Mindketten hátranéznek. A fiú azt kutatja döbbenten, daccal, hogy mit hagytak maguk mögött, a férfi önelégülten mosolyog: „Na látod, te kis szaros lázadó, hova viszlek én?

Ketten a gombolyagok közt

Az Álmok az íróból lett filmrendező Dag Johan Haugerud trilógiájának utolsó darabja. Habár inkább az elsőnek érződik, hiszen itt az intimitás és a bimbózó szexualitás első lépé­seit viszi színre.