A legbénább céges reakció díját kaphatja meg a BKK, amiért képtelen volt normális online jegyrendszert csinálni

  • narancs.hu
  • 2018. augusztus 10.

Fekete Lyuk

Aztán még a hibát kiszúró diákot is feljelentették.

Idén a BKK is nevezett lett a BlackHat nevű éves Las Vegas-i hekkerkonferencián, ahol idén is kiosztják a legbénább céges reakció díját. A Budapesti Közlekedési Központot azért került be az öt nevezett közé, mert tavaly összevissza bénázott az online jegyrendszer körül.

Ahogy arról akkor beszámoltunk, a BKK tavaly július közepén, a vizesvébé indulásakor vezette be az online jegyértékesítési rendszerét, amellyel már a kezdetektől fogva technikai és biztonsági problémák voltak. Egy 18 éves srác fel is törte a rendszert, hogy így bizonyítsa a vállalatnak, hogy óriási biztonsági rés van a rendszerben. A BKK erre feljelentette a diákot, akit rendőrök kerestek fel a lakásán. Később a BKK elnézést kért, de addigra már kommentelők ezrei jelezték nemtetszésüket a cég Facebook-oldalán, majd egy tüntetést is összehoztak.

Egészen szánalmas, de a BKK e-jegyrendszere egy hét után is katasztrofális

Kipróbáltuk, és dobtunk egy hátast a vizesvébére időzített rendszertől. Nem is Magyarországon élnénk, ha nem úgy indult volna el a BKK elektronikus jegyvásárlási rendszere, ahogy: a közlekedési vállalat múlt csütörtökön hipp-hopp, élesítette az online jegyértékesítési rendszerét, valahogy pont a vizesvébé előtt egy nappal, elvégre milyen dolog már az, hogy az idetévedő turisták csak papíralapú jeggyel vagy bérlettel tudják átszelni a fővárost?!

(via IT Café/Index)

Figyelmébe ajánljuk