Fideszes közgyűlési tag: A bértapsolóknak meglesz az ellentételezés a vécében

  • narancs.hu
  • 2025. január 29.

Fekete Lyuk

Radics Béla szerint a rákosrendezői Mini-Dubaj beruházás ügyében nem ők vannak a rossz oldalon.

„Megnyugtatom a megnyilvánulókat meg a sarokban elhelyezkedő bértapsolókat, hogy mivel hamarosan vége lesz valószínűleg a témának, nyugodtan mehetnek, és meglesz valószínűleg az ellentételezés is a vécében”

– találta mondani Radics Béla ma a Közgyűlésben, miközben az ellenzéki politikusok szimpatizánsaira emelte a mutatóujját.

Mire Karácsony Gergely félbeszakította a fideszes képviselőt, és emlékeztette, hogy a méltó vitafeltételek biztosítása érdekében arra kérte a vendégeket, hogy a véleménynyilvánításokat korátozzák. „Ez szerintem kiemelten érvényes a megválasztott képviselőkre, akik Budapest polgáraival ilyen hangnemet nem üthetnek meg.”

Radics Béla aztán kifejtette, hogy nem a Fidesz van „rossz oldalon” a beruházással kapcsolatban. „Az a rossz oldal, ahol embereket lehallgatnak. Lehet, hogy unalmas, de valaki, aki lehallgatja élete szerelmét, az nem lehet a jó oldalon. Könyörgöm!” – mondta kiabálva Radics, az „érveit” ugyanis felzúdulás kísérte. „Nem lehet, hogy valaki, aki a Városházát el akarja adni, és guruló dollárokkal akarja a saját kampányát kifizetni ki ládikákban, az nem lehet a jó oldalon” – sorolta. Végül azzal zárta, hogy Budapest képviseletét a fideszes képviselők látják el, és „mi dolgozni fogunk Budapestért ezután is.”

A mai Közgyűlés fő témája a Rákosrendezőn, arab befektetőn keresztül megvalósítandó Mini-Dubaj terve volt, amit „a magyar történelem legnagyobb ingatlanmutyijának” neveztek az ellenzéki képviselők.

Maradjanak velünk!


Ez a Narancs-cikk most véget ért – de még oly sok mindent ajánlunk Önnek! Oknyomozást, riportot, interjúkat, elemzést, okosságot – bizonyosságot arról, hogy nem, a valóság nem veszett el, még ha komplett hivatalok és testületek meg súlyos tízmilliárdok dolgoznak is az eltüntetésén.

Tesszük a dolgunkat. Újságot írunk, hogy kiderítsük a tényeket. Legyen ebben a társunk, segítse a munkánkat, hogy mi is segíthessünk Önnek. Fizessen elő a Narancs digitális változatára!

Jó emberek írják jó embereknek!

Figyelmébe ajánljuk

Magyar Péter szupersztár

Napok alatt tökéletesen összeállt a Tisza Párt által koordinált zarándokút, Magyar Péter speciális országjárás keretében gyalogol el Budapestről Nagyváradra. De miért nem a sajtószabadsággal foglalkozik? Elmondta.

Erőltetett párhuzamok

Mi lehetne alkalmasabb szimbóluma a női létezésnek, mint a haj? Úgy élettanilag (a másik nemre gyakorolt vonzereje a minden individuális szempontot megelőző fajfenntartást szolgálja), mint kulturálisan (a néphagyomány gazdag, még az életet szervező világképre vonatkozó szimbolikájától a jelenkori társadalmak meglehet partikuláris, de mindenképpen jelentéssel bíró ún. trendjeiig) vagy spirituálisan (minden tradíció megkülönböztetett jelentőséget tulajdonít a hajnak).

Prokrusztész-ágy

A francia-algériai rendező filmjének eredeti címe (L’air de la mer rend libre – a tengeri levegő szabaddá tesz) a középkori német jobbágyok ambícióinak szabad fordítása (Stadtluft macht frei – a városi levegő szabaddá tesz).

Felelős nélkül

  • - turcsányi -

Van az a némileg ásatag, s nem kicsit ostoba vicc, amely szerint az a mennyország, ahol angol a rendőr, olasz a szakács, francia a szerető, német a szerelő, svájci a szervező. A pokol meg az, ahol… és itt máshogy rendezik egymáshoz a fenti szerepeket és nemzetiségeket. Nos, ez a – színigaz történetet dramatizáló – négyrészes brit sorozat még ennyi viccelődést sem enged a nézőinek.

Mozgó falak

  • Molnár T. Eszter

Négy férfi üldöz egy nőt. Ha a hátak eltúlzott görbülete, az előrenyújtott kezek vonaglása nem lenne elég, a fejükre húzott piros papírcsákó félreérthetetlenül jelzi: ez őrület. Kétszer megkerülik a színpad közepén álló mobil falat, majd ahogy harmadszor is végigfutnak előtte, a nő megtorpan.

Mahler-liturgia

„Én valóban fejjel megyek a falnak, de legalább jókora lyukat ütök rajta” – mondta egy ízben Gustav Mahler, legalábbis a feminista brácsaművész, Natalie Bauer-Lechner emlékiratai szerint. Ez a konok, mániákus attitűd az egyik legnagyszabásúbb művében, a Feltámadás-szimfóniában is tetten érhető.