Vajna Tímea szerint Andy Vajnának semmi szüksége nem volt a magyar emberek pénzére

  • B.P.M.
  • 2019. március 13.

Fekete Lyuk

A „hülye site-ok” tehetnek mindenről.

Vajna Tímea még 2018 novemberében, Andy Vajna halála előtt adott interjút Hasulyó Jánosnak Los Angelesben, melyben a sok celebtéma mellett politikai ügyekről is faggatták - szúrta ki a 24.hu.

A riporter rákérdezett arra az esetre, amikor Vajna macskáját magánrepülőn repítette az Egyesült Államokba állatorvoshoz, amivel kapcsolatban azt felelte: „Tíz éve vagyok Andyvel és tíz év alatt kétszer utaztam magángéppel Andy nélkül. Nekem nem adja ide a magángépet, mert nem egy olcsó mulatság, de vannak barátai, akiktől kölcsön tudjuk kérni, vagy velük jövünk éppen, és azt fényképeztem le.” Hozzátette, a macskás eset kapcsán kifejezetten ő kérte Andy-t, hadd mehessen ki a géppel, mert műtötték Chanelkát (a cicát), és olyan rosszak voltak az eredményei, hogy nem tudta volna elaltatni, viszont elmondása szerint visszafelé már Lufthansával jöttek.

Hasulyó tudni akarta, hogy miért utálják ennyien Vajnát, aki azt mondta: „Azért, mert ezek a hülye site-ok azt mondják, hogy közpénz, meg a te adóforintjaidból van, amikor semmi köze az egészhez. Az Andy 89 filmet csinált, semmi szüksége nincs a magyar emberek pénzére, sőt! Nagyon sok pénzt fizet be adóba, mint azt az emberek gondolnák, mert ugye a cégek bevétele után adózni kell ugyanúgy, mint ahogy nekem is az én cégeim után.” Nem mellesleg azt is elmondta, hogy szeretne Beverly Hillsben nyitni egy Mr.Funk fánkozót, amire azért nincs lehetősége, mert magasak a bérleti díjak.

A teljes beszélgetést itt lehet megtekinteni, az érintett rész 28 perc körül kezdődik:

 

Vajna Timi Instagramon üzent Hadházy Ákosnak

Kiderült, nemcsak a macskákért aggódik, de rengeteget jótékonykodik is. Miután Hadházy Ákos tegnap mint praktizáló állatorvos kommentálta a magánrepülővel Amerikába röptetett macska ügyét, Vajna Timi sem hagyta szó nélkül a dolgot, és Instagram-sztoriban vágott vissza. A macska mellett a közpénzért is aggódik.

Figyelmébe ajánljuk

Köszönjük meg a Fidesznek a sok-sok leleplezést!

A Fidesz számára úgy kell a titkos terveket szövő ellenség leleplezése, mint a levegő: egyszerre mutat rá az ellenség vélt szándékaira, és tereli el a figyelmet önmaga alkalmatlanságáról. De hogyan lehet leleplezni hetente valamit, amit már mindenki tud? Hányféle leleplezés van? És hogy jön ide a konyhában ügyködő Magyar Péter? Ezt fejtettük meg.

Nemcsak költségvetési biztost, hanem ÁSZ-vizsgálatot és büntetést is kapott Orosháza

Nincs elég baja Békés megye egykor virágzó ipari centrumának, Orosházának, amhova nemrégiben költségvetési biztost neveztek ki. Állami számvevőszéki vizsgálat is folyik az önkormányzatnál, a korábbi fideszes vezetés miatt súlyos visszafizetési kötelezettségek terhelik, ráadásul kormánypárti településekkel ellentétben egyelőre nem kap pótlólagos forrásokat a működésére.

Tej

Némi hajnali bevezetés után egy erősen szimbolikus képpel indul a film. Tejet mér egy asszonykéz egyre idősebb gyerekei csupraiba. A kezek egyre nagyobbak, és egyre feljebb tartják a változatlan méretű csuprokat. Aztán szótlanul reggelizik a család. Nyolc gyerek, húsztól egyévesig.

Dal a korbácsolásról

„Elégedetlen vagy a családoddal? (…) Rendelj NUKLEÁRIS CSALÁDOT az EMU-ról! Hagyományos értékek! Az apa férfi, az anya nő! Háromtól húsz gyerme­kig bővíthető, szja-mentesség, vidéki csok! Bővített csomagunkban: nagymama a vármegyében! Emelt díjas ajánlatunk: főállású anya és informatikus apa – hűséges társ, szenvedélye a család!”

Sötét és szenvedélyes séta

Volt már korábban egy emlékezetes sétálószínházi előadása az Anyaszínháznak az RS9-ben: a Budapest fölött az ég. Ott az indokolta a mozgást, hogy a történet a város különböző pontjain játszódik. Itt a vár hét titkot rejtő terme kínálja magát a vándorláshoz. Az RS9 helyszínei, a boltozatos pincehelyiségek, az odavezető meredek lépcső, ez a föld alatti világ hangulatában nagyon is illik a darabhoz.

Egymásra rajzolt képek

A kiállított „anyag első pillantásra annyira egységes, hogy akár egy művész alkotásának is tűnhet” – állítja Erhardt Miklós a kiállítást megnyitó szövegében. Ezt csak megerősíti a képcímkék hiánya; Széll Ádám (1995) és Ciprian Mureșan (1977) művei valóban rezonálnak egymásra.