Meghalt a villamoson, hat és fél órán át senki nem vette észre, de a BKV szerint teljesen rendben van ez így

  • narancs.hu
  • 2018. február 16.

Lokál

A férfi halálát szívmegállás okozta.

A Bors számol be arról, hogy meghalt a 17-es villamoson egy 73 éves férfi, akinek leállt a szíve. Ám hat és fél órán keresztül senki nem vette észre, hogy a férfi elhunyt, így fél napot utazott holtan a járaton.

A bulvárlapnak a férfi özvegye mesélte el a történteket. Férje a Déli pályaudvartól két megállónyira dolgozott, így a 17-es villamossal csak néhány percig kellett volna utaznia. De nem szállt le a járatról, így valószínűleg már a második megálló előtt elhunyt. A villamosvezetőnek viszont csak délután fél kettő körül szólt valaki, hogy „úgy néz ki, mintha valaki rosszul lenne, de lehet, hogy már nem is él, mert nagyon sápadt”. A vezető megállította a villamost, majd kihívta a mentőket.

Az asszonyt végül a rendőrök hívták fel, hogy férje valószínűleg órákkal korábban meghalt. Szerinte azért megdöbbentő, ami történt, mert a villamosvezető a végállomáson a szerelvényen halad át, hogy átüljön a másik vezetőfülkébe, így többször is feltűnhetett volna neki a nem mozduló férfi.

Az Andy Vajna tulajdonolta lap megkérdezte a BKV-t is, ahonnan az alábbi válasz érkezett:

„A villamos vezetője hátrament, majd intézkedést kért. Mivel ezelőtt senki nem jelzett, pontosan nem tudjuk, mikor hunyt el az érintett. Egyébként a szerelvény végállomásra érkezésekor a leszálló utasokkal egyidejűleg a felszállás is megkezdődik, a járművezetőnek ilyenkor nincs olyan kötelezettsége és lehetősége sem mindig, hogy egy esetleg alvó utast felébresszen. A következő indulásig a járművezető a végállomáson rendszerint vagy a tartózkodóhelyiségben vagy a vezetőfülkében vár”.

(via Index/Bors)

Borítókép: MTI/Máthé Zoltán

Figyelmébe ajánljuk

Köszönjük meg a Fidesznek a sok-sok leleplezést!

A Fidesz számára úgy kell a titkos terveket szövő ellenség leleplezése, mint a levegő: egyszerre mutat rá az ellenség vélt szándékaira, és tereli el a figyelmet önmaga alkalmatlanságáról. De hogyan lehet leleplezni hetente valamit, amit már mindenki tud? Hányféle leleplezés van? És hogy jön ide a konyhában ügyködő Magyar Péter? Ezt fejtettük meg.

Nemcsak költségvetési biztost, hanem ÁSZ-vizsgálatot és büntetést is kapott Orosháza

Nincs elég baja Békés megye egykor virágzó ipari centrumának, Orosházának, amhova nemrégiben költségvetési biztost neveztek ki. Állami számvevőszéki vizsgálat is folyik az önkormányzatnál, a korábbi fideszes vezetés miatt súlyos visszafizetési kötelezettségek terhelik, ráadásul kormánypárti településekkel ellentétben egyelőre nem kap pótlólagos forrásokat a működésére.

Tej

Némi hajnali bevezetés után egy erősen szimbolikus képpel indul a film. Tejet mér egy asszonykéz egyre idősebb gyerekei csupraiba. A kezek egyre nagyobbak, és egyre feljebb tartják a változatlan méretű csuprokat. Aztán szótlanul reggelizik a család. Nyolc gyerek, húsztól egyévesig.

Dal a korbácsolásról

„Elégedetlen vagy a családoddal? (…) Rendelj NUKLEÁRIS CSALÁDOT az EMU-ról! Hagyományos értékek! Az apa férfi, az anya nő! Háromtól húsz gyerme­kig bővíthető, szja-mentesség, vidéki csok! Bővített csomagunkban: nagymama a vármegyében! Emelt díjas ajánlatunk: főállású anya és informatikus apa – hűséges társ, szenvedélye a család!”

Sötét és szenvedélyes séta

Volt már korábban egy emlékezetes sétálószínházi előadása az Anyaszínháznak az RS9-ben: a Budapest fölött az ég. Ott az indokolta a mozgást, hogy a történet a város különböző pontjain játszódik. Itt a vár hét titkot rejtő terme kínálja magát a vándorláshoz. Az RS9 helyszínei, a boltozatos pincehelyiségek, az odavezető meredek lépcső, ez a föld alatti világ hangulatában nagyon is illik a darabhoz.

Egymásra rajzolt képek

A kiállított „anyag első pillantásra annyira egységes, hogy akár egy művész alkotásának is tűnhet” – állítja Erhardt Miklós a kiállítást megnyitó szövegében. Ezt csak megerősíti a képcímkék hiánya; Széll Ádám (1995) és Ciprian Mureșan (1977) művei valóban rezonálnak egymásra.