200 milliót költött a Megafon hirdetésekre egy hónap alatt

  • narancs.hu
  • 2024. április 22.

Belpol

Szám szerint 348 darabra. Ennél többet csak a '22-es választás előtti négy hétben költöttek. 

A Megafon központ a kegyelmi botrány és Magyar Péter színre lépése óta jelentős összeget költött a Facebookon: a havi költési számlájuk 143 millió forint volt, és ez tovább emelkedett. A Telex arról ír, hogy az aktuális adatok szerint március 21. és április 19. között összesen 199 403 631 forintot költöttek a Megafon-influenszerek hirdetéseire, szám szerint 348 darabra.

A lap megjegyzi, azt, hogy a Megafon központ nagyüzemben nyomja most a hirdetéseket, jól jelzi, hogy ennél többet csak a 2022-es választás előtti négy hétben költöttek el a Facebookon: akkor 266 millió forint volt a választás előtti négy hét költése.

A Meta Hirdetéstár-jelentése szerint a CÖF-CÖKA 93,2 millió forintot költött ebben az időszakban 104 darab hirdetésre.

Maradjanak velünk!


Mi a Magyar Narancsnál nem mondunk le az igazságról, nem mondunk le a tájékozódás és a tájékoztatás jogáról. Nem mondunk le a szórakoztatásról és a szórakozásról sem. A szeretet helyét nem engedjük át a gyűlöletnek – a Narancs ezután is a jó emberek lapja lesz. Mi pedig még többet fogunk dolgozni azért, hogy ne vesszen el végleg a magyar igazság. S közben még szórakozzunk is egy kicsit.

Ön se mondjon le ezekről! Ne mondjon le a Magyar Narancsról!

Vásárolja, olvassa, terjessze, támogassa a lapot!

Figyelmébe ajánljuk