Lausek Esther

  • Lausek Esther

Lausek Esther cikkei

Egyetemi marketing - Laptop és limuzin

  • Lausek Esther
Termékfejlesztés, célcsoport-meghatározás, marketingkommunikáció - a felsőoktatásba frissen beszüremkedett szavak. A finanszírozási rendszer átalakítása versenyhelyzetet teremt az egyetemek és főiskolák között. A Pedellus utánajárt, hogy milyen válaszok születtek a kihívásra.

Recycling art - Nincs szemét

  • Lausek Esther
Bicikligumiból öv, reklámponyvából táska, tejeszacskóból pénztárca, gombokból ékszer - ilyesmikkel van megpakolva a havonta megrendezett WAMP (Wasárnapi Művész Piac) négy-öt recycling-standja. A tumultus meglehetős, sokan érdeklődve tanulmányozzák a szokatlan alapanyagú tárgyakat, de aztán mégis sajnálják a pénzt a "szemétre".

Kövess minket: