Az Echo Tv-ben arról értekeztek, hogy a homoszexuálisok veszélyt jelentenek a gyerekekre és a családokra

  • - gm -
  • 2017. július 5.

Belpol

A totális agybaj jelei mutatkoztak tegnap Mészáros Lőrinc „jó tévéjében”.

Először tényleg nem hittem a szememnek, amikor tegnap este belefutottam a YouTube-on az Echo Tv friss videójába, aminek valószínűleg már a címe is teljesíti a Mészáros Lőrinc-i értelemben vett kívánalmait. „Hova vezet a homoszexuális propaganda?” – teszi fel a kérdést a Napi aktuális névre keresztelt „műsor”, és hát a vendégek olyan válaszokat adtak, hogy simán érezhettük magunkat a sötét középkorban.

Ez a nettó 24 perc tulajdonképpen valóban arra kereste a választ, hogy mennyire is veszélyesek a homoszexuális emberek, akiktől jobb óvakodni, akik provokálnak, és ahogy az egyik megszólaló, Hernádi Zsuzsanna, a Demokrata hetilap főmunkatársa mondta: a „felvonulásukat” száműzni kellene.

false

 

Fotó: YouTube/Echo Televízió

Nem kellett sokáig várni arra a fontos, kétségkívül érdekfeszítő kérdésre sem, amit a műsorvezető már a ötödik percben feltett, hogy tudniillik „hogyan is csapódik le a homoszexuális propaganda” a családokban, a gyerekekben.

Bertha Szilvia exgárdakapitány, egykori jobbikos meg is ragadta az alkalmat, és szomorúan számolt be róla, hogy a homoszexualitás mára afféle lázadás lett a tinédzsereknél, de nyugi, az ő gyerekei, „amikor párkapcsolatot választanak, mégis a normális irányba mennek”.

Gyorsan jött is Hernádi, aki szerint ez az egész nagyon káros lenyomatot képez a kisgyerekekben, majd elmondott egy történetet Németországról, ahol szerinte már megtiltották, hogy a lányok babával, a fiúk meg fiús játékokkal játszanak. Hiába kerestem, ennek sehol nem találtam nyomát, így fogalmam sincs, honnan szedte ezt a Demokrata főmunkatársa.

Szerencsére Soros György neve is hamar előkerült, és kiderült, hogy a homoszexuális propagandát Soros György alapítványa által támogatott társaság tolja. Hernádi szerint észre kell már venni, hogy ez egy nyílt támadás a családok ellen.

Akit további, ehhez hasonló pillanatok is érdekelnek és nagyon bátor, az itt megnézheti a teljes adást, de ha jót akar magának, inkább ne tegye!

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.

Kliséből játék

A produkció alkotói minimum két olyan elemmel is élnek, amelyek bármelyikére nagy valószínűséggel mondaná egy tapasztalt rendező, hogy „csak azt ne”. Az egyik ilyen a „színház a színházban”, ami könnyen a belterjesség érzetét kelti (ráadásul, túl sokszor láttuk már ezt a veszélyesen kézenfekvő megoldást), a másik pedig az úgynevezett „meztelenül rohangálás”, amit gyakran társítunk az amatőr előadásokhoz.