Világító szemű Dárdai, életre kelt turulok: durva reklámmal sokkol Mészáros Lőrinc sportszermárkája

  • narancs.hu
  • 2018. július 23.

Fekete Lyuk

Nem erre a videóra fog lecsapni Hollywood.

A múlt héten úton-útfélen promózta a kormányhoz köthető média Mészáros Lőrinc sportszermárkáját, a 2Rule-t. „A 2Rule a pénteki, megszűrt sajtóbeszélgetésen is úgy lett eladva, mintha végre egy egész ország vágya teljesült volna, és létrejött a hazai sportszermárka” – írta a márkáról a 444.hu szombaton.

Az Index pedig ma észrevette, hogy a reklámfilm is megérkezett, ami világító szemű Dárdai Pállal és életre kelt turulokkal támad. Ha ettől sem ijed meg a Nike és az Adidas, nem tudni, mit lehet ellenük bevetni.

2Rule - A Turul életre kel - Dárdai Pál

Uploaded by Urald A Pályát on 2018-07-22.

Figyelmébe ajánljuk

Mit jelent számunkra az új uniós médiatörvény?

  • Polyák Gábor
Március 13-án az Európai Parlament is rábólintott, és így uniós jogszabállyá lett az európai mé­dia­szabadságról szóló törvény. A rendelet végleges szövegét hamarosan ki is hirdetik az európai közlönyben. Mit jelent ez az új szabályozás a magyarországi sajtóviszonyokra, és mit az európaiakra nézve?