A reklámiparba szegődik Vona Gábor
Vona Gábor ózdi kampánya: sikeres volt

A reklámiparba szegődik Vona Gábor

  • narancs.hu
  • 2018. augusztus 1.

Belpol

A Jobbik volt elnöke reklámcéget alapított és bejelentésre készül.

Vlog Influence Kft. néven alapított reklámcéget Vona Gábor, írja a 24.hu. A Jobbik korábbi elnöke hárommillió forint törzstőkével alapította a céget, melynek főtevékenysége médiareklám készítése. A társaság többi tevékenysége hírügynökségi, reklámügynökségi tevékenység, PR, kommunikáció, piac- és közvélemény-kutatás, üzletviteli és egyéb vezetési tanácsadás. Ez és a cég elnevezése is arra utal, hogy egy online reklámcégről lehet szó. A társaság tulajdonosa és ügyvezetője is Vona Gábor, a cég székhelye pedig Szolnokon van.

Vona a választási vereség után lemondott, és előszőr csak a múlt héten szólalt meg, a Jobbik Ifjúsági Tagozatának táborában. Itt arról beszélt, hogy Orbán nem választáson fog megbukni.

Hétfőn pedig egy videót posztolt saját Facebook-oldalára, melyben azt írja, hogy „Egy fecske is csinál tavaszt!”, majd egy dátum következik, 2018. 08. 08, ami arra utal, hogy a jövő héten valamit bejelent.

 

Figyelmébe ajánljuk

Magyar rulett

Szociológusok és politológusok rendszeresen elmondják, hogy a magyarok és különösen a Fidesz-szavazók számára az egyik legfontosabb érték a biztonság. Azt is mindig hozzáteszik, hogy Orbán Viktor különlegesen jól érti a „magyar néplelket”, így eredményesen tud játszani az egzisztenciális fenyegetettség és a biztonság utáni vágy érzékeny húrjain.

„Legyen saját hangom”

Évekig turnézott külföldön szimfonikus zenekarokkal, ám úgy érezte, hogy a saját ötleteit itthon tudja megvalósítani. Tavasszal jelent meg az első kislemeze a MACSKIN nevű elektronikus zenei projektjével. Ennek apropóján beszélgettünk népzenei és könnyűzenei hatásokról, a zene vertikális és horizontális síkjáról, no meg az esküvői menetben trombitát ragadó prímásokról.