Ingyenreklám a 2rule-nak

  • narancs.hu
  • 2018. augusztus 10.

Belpol

Mészáros Lőrinc egy fillért sem fizet az állami médiának az új sportmárka reklámozásáért.

Bartermegállapodást kötött az MTVA a Mészáros Lőrinc sportmárkájaként ismert 2rule-t forgalmazó céggel, amelynek így nem kell fizetnie az állami médiában megjelenő hirdetésekért. A 2rule pénz helyett termékeket ad, amelyeket a tévé munkatársai az adásokban viselhetnek. Ügyes.

Ezenfelül 15-20 százalék kedvezményt is kaphatnak az MTVA dolgozói, ha futball- és kosárlabdamezt, futóruházatot vásárolnának – írja a 24.hu.

A portál az MTVA-tól közérdekű adatigénylésben kérte ki a szerződést, amelyből kiderül, hogy az MTVA támogatói szpotokat, klasszikus reklámokat, termékelhelyezést, online PR-cikkeket biztosít, amelyért cserébe a Magyar Sportmárka Zrt. 2rule-termékeket ad bérbe az MTVA-nak, megjeleníti az M4 logóját a termékein, nyereményjátékokhoz ad termékeket, illetve vásárlási kedvezményt biztosít a dolgozóknak.

A cégnek ugyan még webshopja és boltja sincs, de már több NB I-es és NB 2-es csapat is ezt a márkát választotta.

Figyelmébe ajánljuk

Csődközeli helyzetben billeg a BKV

28 milliárd forint hiányzik a BKV idei költségvetéséből a túléléshez. A közlekedési társaság adósságátütemezést kér, a jövő évi működéshez pedig a BKK-val 30 milliárdos hitelkeretre pályázna. Ráadásul mivel az igazgatósági és a felügyelő bizottsági tagok megbízatása lejárt, több hete törvénytelenül működik, ahogy a többi fővárosi cég is.

Fideszes nagymenőknek is feladhatja a leckét a választókerületek átvariálása

Egy miniszter, egy miniszterhelyettes, valamint a kormányszóvivő számára is új feladat lesz megnyernie a körzetét Pest megyében, amennyiben jelöltek lesznek 2026-ban is. Az pedig egyáltalán nem biztos, hogy az ellenzéket akkora csapás érheti, mint elsőre látszik. Megvizsgáltuk a fővárostól északra eső, a Fidesz által átrajzolni tervezett választókerületek helyzetét.