Ingyenreklám a 2rule-nak

  • narancs.hu
  • 2018. augusztus 10.

Belpol

Mészáros Lőrinc egy fillért sem fizet az állami médiának az új sportmárka reklámozásáért.

Bartermegállapodást kötött az MTVA a Mészáros Lőrinc sportmárkájaként ismert 2rule-t forgalmazó céggel, amelynek így nem kell fizetnie az állami médiában megjelenő hirdetésekért. A 2rule pénz helyett termékeket ad, amelyeket a tévé munkatársai az adásokban viselhetnek. Ügyes.

Ezenfelül 15-20 százalék kedvezményt is kaphatnak az MTVA dolgozói, ha futball- és kosárlabdamezt, futóruházatot vásárolnának – írja a 24.hu.

A portál az MTVA-tól közérdekű adatigénylésben kérte ki a szerződést, amelyből kiderül, hogy az MTVA támogatói szpotokat, klasszikus reklámokat, termékelhelyezést, online PR-cikkeket biztosít, amelyért cserébe a Magyar Sportmárka Zrt. 2rule-termékeket ad bérbe az MTVA-nak, megjeleníti az M4 logóját a termékein, nyereményjátékokhoz ad termékeket, illetve vásárlási kedvezményt biztosít a dolgozóknak.

A cégnek ugyan még webshopja és boltja sincs, de már több NB I-es és NB 2-es csapat is ezt a márkát választotta.

Figyelmébe ajánljuk

Vérző papírhold

  • - ts -

A rendszeresen visszatérő témák veszélyesek: mindig felül kell ütni a tárgyban megfogalmazott utolsó állítást. Az ilyesmi pedig egy filmzsánerbe szorítva a lehetőségek folyamatos korlátozását hozza magával.

Szűznemzés

Jobb pillanatban nem is érkezhetett volna Guillermo del Toro új Frankenstein-adaptációja. Egy istent játszó ifjú titán gondolkodó, tanítható húsgépet alkot – mesterséges intelligenciát, ha úgy tetszik.

Bárhol, kivéve nálunk

Hajléktalan botladozik végig a városon: kukákban turkál; ott vizel, ahol nem szabad (mert a mai, modern városokban szabad még valahol, pláne ingyen?); már azzal is borzolja a kedélyeket, hogy egyáltalán van.

Brahms mint gravitáció

A kamarazenélés közben a játékosok igazán közel kerülnek egymáshoz zeneileg és emberileg is. Az alkalmazkodás, kezdeményezés és követés alapvető emberi kapcsolatokat modellez. Az idei Kamara.hu Fesztivál fókuszában Pablo Casals alakja állt.

Scooter inda Művhaus

„H-P.-t, Ferrist és Ricket, a három technoistent két sarkadi vállalkozó szellemű vállalkozó, Rácz István és Drimba Péter mikrobusszal és személyautóval hozza Sarkadra május 25-én. Ezen persze most mindenki elhűl, mert a hármuk alkotta Scooter együttes mégiscsak az európai toplista élvonalát jelenti. Hogy kerülnének éppen Magyarországra, ezen belül Sarkadra!?” – írta a Békés Megyei Népújság 1995-ben arról a buliról, amelyet legendaként emlegetnek az alig kilencezer fős határ menti kisvárosban.

Who the Fuck Is SpongyaBob?

Bizonyára nem véletlen, hogy az utóbbi években sorra születnek a legfiatalabb felnőtteket, a Z generációt a maga összetettségében megmutató színházi előadások. Elgondolkodtató, hogy ezeket rendre az eggyel idősebb nemzedék (szintén nagyon fiatal) alkotói hozzák létre.

A Mi Hazánk és a birodalom

A Fidesz főleg az orosz kapcsolat gazdasági előnyeit hangsúlyozza, Toroczkai László szélsőjobboldali pártja viszont az ideo­lógia terjesztésében vállal nagy szerepet. A párt­elnök nemrég Szocsiban találkozott Dmitrij Medvegyevvel, de egyébként is régóta jól érzi magát oroszok közt.