Semjén távozását követeli az Együtt

  • narancs.hu
  • 2017. október 8.

Belpol

Antiszemita beszéde miatt nem maradhat a magyar közéletben.

Ma írtunk arról, hogy a miniszterelnök-helyettes miként tette helyre Navracsics Tibor európai uniós biztost, mivel utóbbi azt merte mondani, hogy az Európai Bizottság munkatervében nem szerepel a Soros-terv, és migrációs politikáját saját logikája szerint alakítja.

Semjén azonban mondott mást is: szerinte a migrációs válság okozója a szabadkőművesség, aminek sokadik leágazása „ez a Soros-féle szélsőliberális dolog, amely szívéből gyűlöli a keresztény hagyományokat, és ha lehetséges, még jobban gyűlöli a nemzetállamokat. Meg is akarja szüntetni őket, és európai egyesült államokat akar létrehozni” – idézi Semjén mai remek okfejtését az MTI.

De a java csak most jön, ugyanis ennek az egésznek az lesz a vége Semjén szerint, hogy egy olyan „migráns”, aki nem beszéli a nyelvet és nincs munkája, megerőszakol majd egy tízéves német kislányt (tehát a „migráns” még pedofil is), amiért a kislány apja válaszul megöli őt, ezt követően pedig lázadás lesz a „migránsok” között, akik megtámadnak egy német falut, amely megvédi magát, és így tovább.

Erre a hisztérikus fröcsögésre reagálta azt az Együtt, hogy a politikusnak távoznia kell a magyar közéletből – írja a hvg.hu.

Figyelmébe ajánljuk

A képekbe dermedt vágy

Az Aspekt című feminista folyóirat társ­alapítója, Anna Daučíková (1950) meghatározó alakja a szlovák és a cseh feminista és queer művészetnek és a kilencvenes évektől a nemzetközi szcénának is.

Emberarcú

Volt egy történelmi pillanat ’56 után, amikor úgy tűnt: a szögesdrótot ha átszakítani nem lehet ugyan, azért átbújni alatta még sikerülhet.

Fától fáig

  • - turcsányi -

A Broke olyan, mint egy countrysláger a nehéz életű rodeócowboyról, aki elvész valahol Montanában a méteres hó alatt, s arra ébred, hogy épp lefagyóban a lába.

Kis nagy érzelmek

Egyszerű és szentimentális, de mindkettőt büszkén vállalja Baltasar Kormákur filmje. Talán az Előző életek volt utoljára ilyen: a fordulatok és a hősök döntései néha elég vadak, de sosem annyira, hogy megtörjék az azonosulás varázsát, az érzelmek őszintesége pedig mélységes hitelességet kölcsönöz a filmnek.

Nincs bocsánat

Az előadás Balássy Fanni azonos című kötetéből készült. A prózatöredékekből összeálló, műfajilag nehezen besorolható könyv a 2020-as években felnőtté váló fiatalok életkezdési pánikhelyzetéről ad meglehetősen borús képet.

Az individuum luxusa

  • Balogh Magdolna

Igazi szenzációnak ígérkezett ez a láger­napló, hiszen a mű 1978-ban csak erősen megcsonkítva jelenhetett meg a szerző magán­kiadásában, többszöri kiadói elutasítás és a publikálás jogáért folytatott 12 évnyi küzdelem után.