Világító szemű Dárdai, életre kelt turulok: durva reklámmal sokkol Mészáros Lőrinc sportszermárkája

  • narancs.hu
  • 2018. július 23.

Fekete Lyuk

Nem erre a videóra fog lecsapni Hollywood.

A múlt héten úton-útfélen promózta a kormányhoz köthető média Mészáros Lőrinc sportszermárkáját, a 2Rule-t. „A 2Rule a pénteki, megszűrt sajtóbeszélgetésen is úgy lett eladva, mintha végre egy egész ország vágya teljesült volna, és létrejött a hazai sportszermárka” – írta a márkáról a 444.hu szombaton.

Az Index pedig ma észrevette, hogy a reklámfilm is megérkezett, ami világító szemű Dárdai Pállal és életre kelt turulokkal támad. Ha ettől sem ijed meg a Nike és az Adidas, nem tudni, mit lehet ellenük bevetni.

2Rule - A Turul életre kel - Dárdai Pál

Uploaded by Urald A Pályát on 2018-07-22.

Figyelmébe ajánljuk

Pizsamapartizánok

Régen a film az életet utánozta (a vonat érkezett, a munkások a gyárból meg távoztak, csak hogy a klasszikusoknál maradjunk), ma már fordítva van: úgy akarunk viselkedni, mint kedvenc filmjeink szereplői, rájuk akarunk hasonlítani, azt akarjuk átélni, amit ők.

Amerikai legenda

Ez a film annyira áhítatos tisztelgés az Ed Sullivan nevű legenda előtt, hogy szinte észre sem vesszük, mennyire hiányzik belőle az Ed Sullivan nevű ember, aki egykor, a tévézés hőskorában a róla elnevezett, minden idők leghosszabb ideig létező és legnagyobb nézettséget elérő show-ját vezette – tulajdonképpen megteremtve a tv-show műfaját, mint olyat.

AI kontra Al Bano

A kisebb-nagyobb kihagyásokkal és különböző neveken, de 1987 óta létező Vasvári Színjátszó Fesztivál az alkalmi falusi színjátszóktól a független színházi szféra elismert társu­la­tai­ig terjedően reprezentálja a hazai nem hivatásos színjátszás különböző szintjeit.