A bitch számos jelentése közül most vegyük azt, amelyik a kibírhatatlan perszónát, a kutyáját ritkán sétáltató, a férfipartnereit gyakran cserélgető, reggelire böfögve light kólát vedelő némbert jelenti. Nos, Charlize Theron pont egy ilyet játszik. Egy írót, aki sosem vitte olyan sokra, mint azt láttatni szeretné, ám mégis sokkal többre vitte, mint a kisvárosi átlag, mely elől a nagyvárosig iszkolt, nehogy ellúzeredjen. Hollywood két életpályamodellt kínál az efféle teremtéseknek: vagy belőlük lesz a vígjátéki gonosz, a két orrlyukára fújtató szörnyella, vagy meg kell javulniuk, nincs mese.
Jason Reitman filmje harmadik utas alkotás, híján minden jellemfejlődésnek: aki bitch volt, az is marad - körülbelül ezt az ívet írja be Theron figurája, ami mégiscsak üdítő egy mainstream hollywoodi filmtől, igaz, nem teljesen váratlan a Juno és az Egek ura rendezőjétől. Young Adult - az eredeti cím szépen áthallásos, mert egyként vonatkozik a kamasz korosztályra, melynek hősnőnk romantikus ponyváit gyártja, s vonatkozik magára a hősnőre is, aki romantikus képzelgései közepette nem hajlandó tudomásul venni, hogy a gimnazista lamúrok 10-15 év elteltével nehezen folytathatók, különösképp, ha a másik fél boldog házasságban él, és épp most született gyermeke. A némberből némberré válás útján súlyos pofonokat oszt ki önmagának Theron nőszemélye - és mi ott vagyunk minden pofonnál, és valahogy sosem érezzük túlzónak ezt a kibírhatatlan figurát. Ennyire jó külsejű és ennyire szánalmas szinglik jó, ha szökőévente láthatók Hollywoodban.
Forgalmazza a Select Video