„Kis Grófo népszerűségének garanciája, hogy azok is hallgatják, akik őszintén szeretik, és azok is, akik ironikus távolságtartással viszonyulnak hozzá. Rajongói szemében ő a roma self-made man, aki önerőből küzdötte fel magát az országos ismertségig – még akkor is, ha jómódú családba született, a szegénységből csak édesapjának kellett kitörnie” – írja portrécikkében Soós Tamás, aki antropológusok, zenésztársak és zenei producerek segítségével próbálta meg felderíteni, mi lehet Kis Grófo sikerének titka. „Másoknak Kis Grófo internetes jelenség, aki mémként lett igazán híres. A fordulópontot a Jollyval közösen énekelt No roxa áj klipje jelentette, aminek elterjedése után egyre több Facebook-csoport követelte, hogy Kis Grófót léptessék fel a legkülönfélébb egyetemi rendezvényeken.”
A zenész tevékenységi köre sokrétű. A klip-DVD-k a roma mulatós sajátos termékei. A kereskedelmi forgalomba nem hozott, a YouTube-ra feltöltött egyórányi, puritán klipcsomag lényege, hogy bemutassa az előadó énektudását és repertoárját. Hiszen ahhoz, hogy ne csak a nyári koncertnaptár legyen tele, hanem egész évben hívják magánrendezvényekre, a zenésznek a roma közösség elismert és közkedvelt tagjának kell lennie. Egyébként sincs olyan mulatós zenész, aki ne „magánozna”, de különösen fontos ez a roma közösségekben, amelyek hagyományosan nagy hangsúlyt fektetnek az „életfordulók” rituális ünnepeire: keresztelőkre, esküvőkre, születésnapokra, ballagásokra.
Az ilyen összejöveteleken Kis Grófo az egyik legkeresettebb előadó, akinek különleges vállalása, hogy megrendelésre nemcsak dedikál, de ír is dalokat. „Van, aki csak egy keresztnév kiemelését kéri, más komplett dalszöveget. Nincs fix ára, ez mindig az adott felkéréstől függ” – mondja az énekes, aki évente 10-12 „speciálba” készült számot is jegyez. A szövegeket maga írja, a zenét általában édesapjával szerzi.