Németh Szilárd szerint egy 500 ezres példányszámú szlovák napilapban méltatták az egekig Orbánt, de ilyen újság nem is létezik

szerző
narancs.hu
publikálva
2017. júl. 29., 08:40
kommentek
2
Twitter megosztások száma
Google +1
Egyéb megosztás

A Fidesz legokosabb embere megint megmondta, mi a helyzet. Közben meg füllentett is egy kicsit.

Tegnap reggel volt a HETI Tv vendége Németh Szilárd, akinél jelenleg senki nem mutatja meg jobban, milyen szellemi állapotban is van a Fidesz. A Pirkadat című műsorban amúgy semmi igazán aktuálisat nem kérdeztek a kormánypárt alelnökétől, pedig Németh Szilárd a napokban ismét emlékezetes „sajtótájékoztatót” eszközölt, ehhez képest ebben a 15 percben a HÉV-ről, az épülő csepeli birkózócsarnokról és a visegrádi négyekről kérdezték a mindig mindenhez értő politikust. Aki utóbbi kapcsán mégiscsak mondott egy érdekeset, pontosabban inkább olyasmit, ami megint jelzi, mit is próbál beadni a választóinak a Fidesz.

false

500 ezer!

Fotó: YouTube/HETI Tv

Németh szerint ugyanis Orbán Viktor már nem csupán magyar miniszterelnökként, hanem a „V4-ek motorjaként” is megjelenik, túllépett azon, hogy Magyarország miniszterelnökeként kelljen csak fellépnie. Utóbbi kijelentés valóságtartalmáról nem is érdemes hosszan értekezni akkor, amikor az idei év magyar diplomáciai sikerének jószerivel csupán az tekinthető, hogy Benjamin Netanjahu izraeli miniszterelnök Magyarországra látogatott, közben viszont a magyar kormányfő egyre jobban elszigetelődik Európában. Sokkal érdekesebb, hogy mire hivatkozik a Fidesz frakcióvezető-helyettese, amikor a fenti kijelentést teszi. Azt mondja tudniillik, hogy egy szlovák, „500 ezer példányszámos napilap” írt erről. Hiába nem kérdeznek vissza a műsorvezetők, már elsőre is furcsa volt, hogy a nagyjából 5,4 milliós lakosú Szlovákiában hogyan is létezne egy 500 ezer példányszámban nyomott napilap (a The New York Timest kicsivel több mint 500 000 példányszámban nyomják hétköznaponként), de nem kellett hozzá sokat keresgélni, hogy kiderüljön: olyan állítás, hogy Orbán Viktor túllépett azon, hogy csak Magyarország miniszterelnökeként kelljen fellépnie, egyetlen szlovák napilapban sem jelent meg.

Arról valóban írt a jobboldali Postoj.sk a magyar miniszterelnök tusnádfürdői szereplése kapcsán, hogy „Orbán ma már több, mint Magyarország kormányfője. Ő a legláthatóbb politikus Kelet-Európában (…)”, de ez nem egy napilap, hanem egy online portál, és nem rendelkezik napi 500 ezres példányszámmal/látogatóval sem: havi szinten negyedmillió olvasója van.

Igazából csak egy szokásos, nem is túl jelentős ferdítés ez, de újfent megmutatja, mennyire érdemes bármit is komolyan venni abból, amit Németh Szilárd mond.

szerző
narancs.hu
publikálva
2017. júl. 29., 08:40
kommentek
2
Twitter megosztások száma
Google +1
Egyéb megosztás
Megosztás
Ezt már olvasta?

Kommentek

Rendezés:
  1. 2 rworse
    rworse
    2017. július 29., szombat 14:50
    MaNcs: - ...újfent megmutatja, mennyire érdemes bármit is komolyan venni abból, amit Németh Szilárd mond.
    Deutsch ExFür: - Ennyikére.
  2. 1 Valakicske
    Valakicske
    2017. július 29., szombat 09:43
    Hagyjuk már a beszélő zsírosbödönt, könyörgöm!
    Miért kell minden száján kieresztett ótvar hazugságot felkapni?
    Ezzel csinál belőle a média tényezőt .
    Eh.....

Komment írásához vagy regisztrálj

Adatlap

Villámnarancs

Belecsapunk.

Villámnarancs
Szerző adatlapja
Összes blog Itt