Juhász Péter kiakadt, mert a Momentum ellene indítja Fekete-Győr Andrást

  • narancs.hu
  • 2017. november 2.

Belpol

false

„Jól szimbolizálja a Momentum Mozgalmat, hogy az V. kerületben ellenem indítják a jövő évi választáson Fekete-Győr Andrást, a párt elnökét” - nyilatkozta  a Magyar Nemzetnek az Együtt elnöke, aki szerint Fekete-Győrék húzása azt bizonyítja, hogy a Momentum nem akar kormányváltást. „Nem gondolom, hogy engem a régi elit politikusaihoz lehetne sorolni, akiket le kell váltani” – mondta a lapnak Juhász, hozzátéve, hogy a Momentum egész politikáját jellemzi, hogy még ebben a kérdésben sem voltak hajlandók egyeztetni.

false

Minderre a Momentum úgy reagált, hogy nagyon tisztelik Juhász Péter korrupcióellenes munkásságát, melynek hatására Rogán Antal el sem indul a körzetben, de szerintük  Fekete-Győr beágyazottsága nagyobb, mert régebb óta él, tanul és dolgozik a kerületben.

Figyelmébe ajánljuk

Minden nap egy forradalom

A történelem nem ismétli magát, hanem rímel. Paul Thomas Anderson egy szinte anakronisztikusan posztmodern filmet rendezett; bár felismerjük őrült jelenünket, láz­álomszerűen mosódik össze a hatvanas évek baloldali radikalizmusa a nyolcvanas évek erjedt reaganizmusával és a kortárs trumpista fasisztoid giccsel.

Japán teaköltemény

A 19. század derekán, miután a Perry-expedíció négy, amerikai lobogókkal díszített „fekete hajója” megérkezett Japánba, a szigetország kénytelen volt feladni több évszázados elszigeteltségét, és ezzel együtt a kultúrája is nagyot változott.

Maximál minimál

A nyolcvannyolc éves Philip Glass életműve változatos: írt operákat, szimfóniákat, kísérleti darabokat, izgalmas kollaborációkban vett részt más műfajok képviselőivel, és népszerű filmzenéi (Kundun; Az órák; Egy botrány részletei) révén szélesebb körben is ismerik a nevét. Hipnotikus minimalista zenéje tömegeket ért el, ami ritkaság kortárs zeneszerzők esetében.

Egy józan hang

Romsics Ignác saját kétkötetes önéletírása (Hetven év. Egotörténelem 1951–2021, Helikon Kiadó) után most egy új – és az előszó állítása szerint utolsó – vaskos kötetében ismét kedves témája, a historiográfia felé fordult, és megírta az egykori sztártörténész, 1956-os elítélt, végül MTA-elnök Kosáry Domokos egész 20. századon átívelő élettörténetét.