Két hónap alatt 1500-szor mondták be a Tv2-n, hogy „a magyar reformok működnek”

szerző
narancs.hu
publikálva
2016. febr. 11., 12:40
Twitter megosztások száma
Google +1
Egyéb megosztás

Ezért az élményért 400 millió forintot fizetett a kormány a mi pénzünkből. És ez csak a jéghegy csúcsa.

A 444.hu áttekintette a kormányzati kampányok tévés megjelenéseit, és meglepő módon arra jutott, hogy „a kormány által megrendelt tavalyi tévés kampányok decemberig kizárólag a Tv2-csoporton és a közmédián futottak. A bevándorlásellenes kampány idején volt, hogy listaáron napi 25 millió forint értékű állami reklám ment a Tv2-tévéknek. A csatornacsoporton a magyar reformok működéséről szóló 2 szpot két hónap alatt 1500-szor ment le, azaz napi átlag 25-ször vetítették ezeket a reklámokat, miközben egyetlen más piaci tévé sem adta őket. Összességében a kampánysorozat kezdete, azaz nyár eleje óta év végéig egyetlen nap sem telt el, hogy a Tv2 ne tolt volna le legalább 20 kormányzati klipet”.

A Vajna–Habony-tévé most megduplázta a listaárait, tehát valószínűleg még többet fizethetünk majd az oligarchák zsebébe, cserében azért, hogy népbutító fideszes propagandát sugározzanak. További szaftos részletek itt.

a kormány által megrendelt tavalyi tévés kampányok decemberig kizárólag a TV2 csoporton és a közmédián futottak. A bevándorlásellenes kampány idején volt, hogy listaáron napi 25 millió forint értékű állami reklám ment a TV2-tévéknek. A csatornacsoporton a magyar reformok működéséről szóló 2 szpot két hónap alatt 1500-szor ment le, azaz napi átlag 25-ször vetítették ezeket a reklámokat, miközben egyetlen más piaci tévé sem adta őket. Összességében a kampánysorozat kezdete, azaz nyár eleje óta év végéig egyetlen nap sem telt el, hogy a TV2 ne tolt volna le legalább 20 kormányzati klipet.

a kormány által megrendelt tavalyi tévés kampányok decemberig kizárólag a TV2 csoporton és a közmédián futottak. A bevándorlásellenes kampány idején volt, hogy  listaáron napi 25 millió forint értékű állami reklám ment a TV2-tévéknek. A csatornacsoporton a magyar reformok működéséről szóló 2 szpot két hónap alatt 1500-szor ment le, azaz napi átlag 25-ször vetítették ezeket a reklámokat, miközben egyetlen más piaci tévé sem adta őket. Összességében a kampánysorozat kezdete, azaz nyár eleje óta év végéig egyetlen nap sem telt el, hogy a TV2 ne tolt volna le legalább 20 kormányzati klipet.

szerző
narancs.hu
publikálva
2016. febr. 11., 12:40
Twitter megosztások száma
Google +1
Egyéb megosztás

Kommentek

Rendezés:
  1. 2 sálinger
    sálinger
    2016. február 12., péntek 03:19
    Mindamellett, hogy az orbáni un. "reformok" természetesen egyáltalán nem működnek, mivelhogy nem is arra lettek kitalálva, hanem a folyamatos lopás, rablás és fosztogatás álcázására.

  2. 1 tiszapolgári
    tiszapolgári
    2016. február 11., csütörtök 16:13
    Az ATV-n is van bevándorlásellenes kormányhirdetés. Igaz, hogy nem napi 20, csak napi 3-4, de így is jól mutatnak két-két kormánykritikus műsor között.

Komment írásához vagy regisztrálj

Legfrissebb Narancs

Pénzcsapolás
Voldemort és a többiek
Többismeretlenes egyenlet
Kaotikus tanévkezdet
Újszínház
Dörner György öröksége
Tartalomjegyzék Legfrissebb Narancs

best of Narancs

Narancs vélemény

Kis-Magyarország

Kultúra