Két hónap alatt 1500-szor mondták be a Tv2-n, hogy „a magyar reformok működnek”

szerző
narancs.hu
publikálva
2016. febr. 11., 12:40
Twitter megosztások száma
Google +1
Egyéb megosztás

Ezért az élményért 400 millió forintot fizetett a kormány a mi pénzünkből. És ez csak a jéghegy csúcsa.

A 444.hu áttekintette a kormányzati kampányok tévés megjelenéseit, és meglepő módon arra jutott, hogy „a kormány által megrendelt tavalyi tévés kampányok decemberig kizárólag a Tv2-csoporton és a közmédián futottak. A bevándorlásellenes kampány idején volt, hogy listaáron napi 25 millió forint értékű állami reklám ment a Tv2-tévéknek. A csatornacsoporton a magyar reformok működéséről szóló 2 szpot két hónap alatt 1500-szor ment le, azaz napi átlag 25-ször vetítették ezeket a reklámokat, miközben egyetlen más piaci tévé sem adta őket. Összességében a kampánysorozat kezdete, azaz nyár eleje óta év végéig egyetlen nap sem telt el, hogy a Tv2 ne tolt volna le legalább 20 kormányzati klipet”.

A Vajna–Habony-tévé most megduplázta a listaárait, tehát valószínűleg még többet fizethetünk majd az oligarchák zsebébe, cserében azért, hogy népbutító fideszes propagandát sugározzanak. További szaftos részletek itt.

a kormány által megrendelt tavalyi tévés kampányok decemberig kizárólag a TV2 csoporton és a közmédián futottak. A bevándorlásellenes kampány idején volt, hogy listaáron napi 25 millió forint értékű állami reklám ment a TV2-tévéknek. A csatornacsoporton a magyar reformok működéséről szóló 2 szpot két hónap alatt 1500-szor ment le, azaz napi átlag 25-ször vetítették ezeket a reklámokat, miközben egyetlen más piaci tévé sem adta őket. Összességében a kampánysorozat kezdete, azaz nyár eleje óta év végéig egyetlen nap sem telt el, hogy a TV2 ne tolt volna le legalább 20 kormányzati klipet.

a kormány által megrendelt tavalyi tévés kampányok decemberig kizárólag a TV2 csoporton és a közmédián futottak. A bevándorlásellenes kampány idején volt, hogy  listaáron napi 25 millió forint értékű állami reklám ment a TV2-tévéknek. A csatornacsoporton a magyar reformok működéséről szóló 2 szpot két hónap alatt 1500-szor ment le, azaz napi átlag 25-ször vetítették ezeket a reklámokat, miközben egyetlen más piaci tévé sem adta őket. Összességében a kampánysorozat kezdete, azaz nyár eleje óta év végéig egyetlen nap sem telt el, hogy a TV2 ne tolt volna le legalább 20 kormányzati klipet.

szerző
narancs.hu
publikálva
2016. febr. 11., 12:40
Twitter megosztások száma
Google +1
Egyéb megosztás

Kommentek

Rendezés:
  1. 2 sálinger
    sálinger
    2016. február 12., péntek 03:19
    Mindamellett, hogy az orbáni un. "reformok" természetesen egyáltalán nem működnek, mivelhogy nem is arra lettek kitalálva, hanem a folyamatos lopás, rablás és fosztogatás álcázására.

  2. 1 tiszapolgári
    tiszapolgári
    2016. február 11., csütörtök 16:13
    Az ATV-n is van bevándorlásellenes kormányhirdetés. Igaz, hogy nem napi 20, csak napi 3-4, de így is jól mutatnak két-két kormánykritikus műsor között.

Komment írásához vagy regisztrálj

Legfrissebb Narancs

Kódolt feszültségek
Béremelés és adócsökkentés
Konzervatív agytröszt közpénzből
Orbán öreg barátai
Könyvmelléklet
Bertók László, Varró Dániel, Sikerlista
Tartalomjegyzék Legfrissebb Narancs

best of Narancs

Narancs vélemény

Kis-Magyarország

Kultúra