Lázár János szerint gyanús, hogy titkosszolgálati eszközökkel szereztünk információkat Mészáros Lőrincről és Pharaonról

  • - urfi -
  • 2016. november 4.

Belpol

De azért cáfolni nem szeretné őket.

A friss Narancs címlapsztorija megint Pharaonról szól. Ebből rövid ízelítőt adtunk itt az online-on szerdán, benne azzal a különös ténnyel, hogy ugyanazon a napon futott be a spliti kikötőbe két luxusjacht, az Artemy és a Le Pharaon. Előbbin Mészáros Lőrincet fotóztuk le még nyáron, utóbbi pedig Ghaith Pharaon kedvenc tartózkodási helye.

Ezzel a tényállással szembesítette a Népszava tudósítója Lázár János kancelláriaminisztert a tegnapi kormányinfó előtt. „Nem tudom, honnan van az információ, aminek hitelességét nem akarom kétségbe vonni” – mondta először, majd hozzátette, hogy a Magyar Narancs „olyan minőségű információt közölt, amit titkosszolgálati eszközök nélkül nehéz lenne megszerezni”.

A Mészáros jachtozását bemutató cikkünket illette már hasonló vádakkal a fideszes sajtó, de azért kicsit más érzés, amikor a hírszerzésért felelős miniszter gyanúsítgat. Mivel számítottunk ilyen kommunikációs trükkökre, ezért korábbi cikkünkben is aprólékos részletességgel írtuk le, hogyan találtuk meg Mészáros Lőrincet az Artemy fedélzetén. Ugyanígy, vagyis nyilvános adatbázisok segítségével tártuk fel a Le Pharaon útjait is, amint arról a most megjelent nyomtatott lapszámban olvashatnak. Remek sztori amúgy, mindenkinek ajánljuk szeretettel!

Figyelmébe ajánljuk

Buli a reggeli felfrissüléstől kifulladásig – így látják az idei Szigetet a Narancs fotósai

  • narancs.hu

Meglepő fesztiválszettek, fényes nappal is csapató bulizók, rengeteg por, a koncerten épp elénk beálló ismeretlen, neonfényekkel kivilágított ösvények, napközbeni workshopok, esti koncertek, hajnalig tartó bulik és sakk a WC-ben – a Sziget az idén is pont ugyanolyan őrült, mint a korábbi években. Mutatjuk a Narancs fotósainak legjobb képeit az idei fesztiválról! 

Pizsamapartizánok

Régen a film az életet utánozta (a vonat érkezett, a munkások a gyárból meg távoztak, csak hogy a klasszikusoknál maradjunk), ma már fordítva van: úgy akarunk viselkedni, mint kedvenc filmjeink szereplői, rájuk akarunk hasonlítani, azt akarjuk átélni, amit ők.

Amerikai legenda

Ez a film annyira áhítatos tisztelgés az Ed Sullivan nevű legenda előtt, hogy szinte észre sem vesszük, mennyire hiányzik belőle az Ed Sullivan nevű ember, aki egykor, a tévézés hőskorában a róla elnevezett, minden idők leghosszabb ideig létező és legnagyobb nézettséget elérő show-ját vezette – tulajdonképpen megteremtve a tv-show műfaját, mint olyat.