És akkor Gyurcsány behívta az oroszokat (is)

  • narancs.hu
  • 2014. január 20.

Villámnarancs

Vajon mi lehet olyan félelmetes Gyurcsány Ferencben, hogy az ország minden taknyát-nyálát bele akarja kenni a magabiztos kormánypárt, még most is, lassan négy év kormányzás után?

„Az ócsai lakópark a Gyurcsány-korszak szimbóluma. Egy olyan kormányé, amely a magyar családokat teljesen kiszolgáltatta a külföldi bankok érdekeinek, és devizacsapdába taszította őket” – írja a Fidesz sajtóirodája.

Így már mindjárt érthető, hogy miért üres a 2,5 milliárd forintból felépített 80 ház fele, és a kormány – jobb híján – miért minősítette át ezeket a házakat a katasztrófa sújtotta területekről kitelepítettek átmeneti szállásává. Lehet, hogy hamarosan még az is kiderül: Gyurcsány találta ki ezt az egész elcseszett Ócsa-projektet. S ő hívta be az oroszokat is.

Az isten szerelmére, te boldogtalan Fidesz, a 2006-os miniszterelnöki vita, amikor Gyurcsány felmosta Orbánnal a padlót, pont nyolc éve volt. Ebben az „elmúltnyócévben” Gyurcsány annyi sebet szerzett/vágott magán, hogy az is csoda, ha még életben van, nem kéne tán ennyire fosni tőle. Mert ez olyan ciki. Arra lehet következtetni belőle, hogy valakinek vagy valakiknek iszonyú rossz a lelkiismerete.

Figyelmébe ajánljuk

A kutya mellett

A filmművészetben a Baran című, egyszerre realista és költői remekmű (Madzsid Madzsidi) jóvoltából csodálkozhatott rá a világ először az iráni afgán menekültek sorsára.

Iszony

Kegyetlen, utálatos film Veronika Franz és Severin Fiala legújabb munkája (ők a felelősek a 2014-es, hasonlóan bársonyos Jó éjt, anyu! című horrorért).

Elvis gyémánt félkrajcárja

  • - turcsányi -

Van a Hülye Járások Minisztériumának egy vígjátéki alosztálya, ott írták elő, hogy ha valaki el akarja kerülni a helyzetkomikumok – művészileg nyilván szerfelett alantas – eszköztárának használatát, hősét úgy kell járatnia (lehetőleg a medence partján), hogy a mozgása végig magán hordozza a szerepét.

Saját magány

A Comédie-Française évszázadok óta egyre bővülő, immár többezresre duzzadt repertoárjából most a klasszicista szerző modern köntösbe bújt, Guy Cassiers rendezésében újragondolt változatát hozták el Budapestre – pár hónappal a premier után.

Az én bilincsei

A Losoncról származó Koós Gábor (1986) a Képzőművészeti Egyetem grafikaszakán végzett, és még tanulmányai idején monumentális, több mint két méter magas munkáival lett ismert.