wilson
wilson cikkei
Gran Turismo 6
Vannak azok a stúdiók, amelyek óraműszerűen, akár évente ontják magukból a játékokat, és van a Polyphony, amelynek megadatott az a luxus, hogy egy teljes konzolgenerációban összesen két alkalommal jöjjön elő a barlangjából.
Beyond: Two Souls
Az idén áprilisban elhunyt kritikuspápa, Roger Ebert kijelentette, hogy a videojáték sohasem lehet művészet, és egyetlen ma élő aktív játékos sem fogja megérni a napot, amikor a médium bekerül a művészetek csarnokába. Intése ellenére sokan próbálkoztak a filmszerűség felé elmozdulni.
Injustice - Gods among us
A játékterem-kultúra Magyarországon valahogy soha nem tudta megvetni a lábát, és gyorsabban szívódott fel az itthoni piacról, mint a seb köré locsolt Betadine. Vannak és voltak azonban meghatározó címei a kilencvenes éveknek, a Doom-Quake-Mortal Kombat szentháromságból mégis kevesen tudtak elevickélni az ezredfordulóig.
Risen 2
A német szerepjáték olyan, mint a német humor: sok a lelkes próbálkozó, de mintha egy bajor művelődési központ próbálna hollywoodi kalandfilmet forgatni abból a marék euróból, amit a padláson talált márkákból sikerült összevagdosni.
Lollipop Chainsaw
Vannak mondatok, amikről az ember sose gondolná, hogy játékban fogja hallani: a "hadd fektessem meg az apád!" pontosan ebbe a kategóriába tartozik, de ha valaki ismeri Suda51 munkásságát, nem lepődik meg azon, hogy aLollipop Chainsaw-ban méterenként fog ehhez hasonló szövegekkel találkozni.
The Darkness II.
Hiába tartozik nagyjából egy szubkultúra alá, képregényből videojátékot faragni nehéz feladat - de sokan próbálkoznak. Jobb alapanyagot keresve sem lehetne találni a Darknessnél, amiben ott van az árulás, az erőszak és a tökéletes vendetta egy, a szerelmét gyászoló, a bosszú érdekében magával a Sötétséggel is lepaktáló maffiózóval.