Bárdos Deák Ágnes
Bárdos Deák Ágnes cikkei
Muhi András: Mi sem volt természetesebb, mint kimondani, hogy rendezünk egy filmszemlét
Február 3. és 9. között a Corvin moziban tartják a 44. Magyar Filmszemlét, amelyen több mint 150 film versenyez. A tizenkét év után felélesztett mustra szervezéséről beszélgettünk Muhi András producerrel, a szemle igazgatójával.
„Régen rossz, ha abból indulunk ki, hogy aki nem csak három akkordot játszik, az nem is punk”
„Hol áll a kamera?”
A Semmitől az Egyig címmel nyílt egész életművét prezentáló kiállítás a Mai Manó Házban (benne a Katja Pratschkéval közös alkotásokkal). A Németországban élő és dolgozó művésszel Berlinről, a Sztálin-szoborról és a Szabadság térről beszélgettünk.
„Csak annyit érzékelünk, hogy egyfajta kiszorítósdi megy” – Klaniczay Júlia az Artpool múltjáról és jelenéről
45 évvel ezelőtt, 1979. március 25-én döntötték el Galántai Györggyel, hogy belevágnak egy új művészeti intézményprojektbe. Az Artpool Művészetkutató Központ társalapítójával hetvenedik születésnapja kapcsán egy ünneprontó közjátékot is próbáltunk megfejteni.
Sőrés Zsolt: A projektjeimnek Magyarországon nincs piacuk
Fenyő Miklós: A nevem egyfajta védjegy
Weber Kristóf: „A regénnyel az volt a célom, hogy ráirányítsa a figyelmet a kottáimra”
Weber Kristóf zeneszerző első regénye, a Keringő a zenészek számára igazi csemege lesz, az átlagolvasót pedig egyszerűen és magától értetődően húzza be a világába.