Kijött az első Vogel Evelin-féle felvétel Magyar Péterről

  • narancs.hu
  • 2024. november 11.

Belpol

Magyar korábbi állításait Vogelről és Varga Juditról közben többen is megerősítették.

„Magyar Péter azt hiszi, elmenekülhet az igazság elől úgy, hogy pánikszerűen, hazugságokkal vezeti meg a teljes magyar közvéleményt, és a médiát” – írta névtelen levelében egy fenyderulazigazsagra [at] proton [dot] me email-címet használó személy, miközben a sajtónak kiküldött egy alig másfél perces hanganyagot. A felvételen Magyar és korábbi barátnője, Vogel Evelin beszélgetnek, feltehetően a Hősök terén tartott tüntetést követően.

A rövid párbeszédben szó esik Magyar átizzadt ingéről, a büdös és büdös szájú emberekről, Magyar rajongóiról, akik azt kérik tőle, hozza haza az unokáikat, illetve egy rövid évődés is hallható a végén Magyar és Vogel között.

„Tegnapig nem voltam biztos abban, hogy nyilvánosságra kell hozni a linkben szereplő felvételt, de mára világossá vált, hogy Magyar Péter teljesen hülyének néz mindenkit. Itt van hát az igazság, az igazság arról, mit gondol Magyar Péter azokról, akik rajongják őt” – fogalmaz a levél küldője, aki egyben azt is elismeri, hogy a felvételt valóban Vogel készítette. 

Magyar a közösségi oldalán rögtön reagált is a felvételre:

 „Tovább is van Tóni? Toljad még! Napok óta tudom, hogy illegálisan szerzett és manipulált felvételekkel akar majd az állampárt és a rogáni propaganda lejáratni. Teszik ezt azért, mert most először fordul elő, hogy egy ellenzéki pártnak valós esélye van arra, hogy elzavarja a maffia kormányt.

Elnézést kérek a magyar emberektől, hogy ilyen szintre süllyedt a magyar politika és ezeket a manipulált ocsmányságokat kell hallgatniuk.

Ilyen szinten van a Fidesz hatalom. A TISZA Párt ennek a mocsoknak a leváltására és a hazánkat kirabló bűnösök megbüntetésére vállalkozik.”

Egyben azt is hozzáteszi, hogy a mai napon az elnöksége kizárja Vogel Evelint a TISZA Pártból és feljelenti a nőt zsarolásért.

Mindeközben a 444.hu-nak megerősítette Vertán György azt az értesülést, amiről Magyar beszélt a vasárnapi sajtótájékoztatóján, vagyis, hogy a nő az ő egyik lakásában él. A vállalkozó azt írta a lapnak: „Vogel Evelin több mint tíz éve a barátom. Ahogy az elmúlt években különböző módon, úgy éppen most is segítem őt. A segítség abból áll, hogy jelenleg egy tulajdonomban álló lakásban lakhat átmenetileg, néhány hónapig, míg az egyébként üresen állna. Pénzbeli juttatást viszont tőlem soha nem kapott.”

Magyar arról is beszélt, hogy Vogelen kívül korábbi felesége, Varga Judit egykori igazságügy miniszter is a Kubatov Gábor Fidesz pártigazgató köréhez tartozó Vertán egyik cégének dolgozik. A 444.hu-nak mind Varga, mind Vertán megerősítette ezt az információt is.

A vállalkozó úgy fogalmazott: Varga Judit szeptember óta „nagyra becsült munkatárs” a Tigra Kft-nél, aminek Vertán a tulajdonosa.

Varga pedig azt írta a lapnak: „2024. szeptember 1-je óta részmunkaidőben nemzetközi üzletfejlesztési tanácsadóként dolgozom a Tigra Kft.-nél, ahol szerteágazó nyelvtudásomat, nemzetközi jogi ismereteimet és külföldi tárgyalási tapasztalatomat felhasználva segítem a cég külpiacokra való kilépését.”

Maradjanak velünk!


Ez a Narancs-cikk most véget ért – de még oly sok mindent ajánlunk Önnek! Oknyomozást, riportot, interjúkat, elemzést, okosságot – bizonyosságot arról, hogy nem, a valóság nem veszett el, még ha komplett hivatalok és testületek meg súlyos tízmilliárdok dolgoznak is az eltüntetésén.

Tesszük a dolgunkat. Újságot írunk, hogy kiderítsük a tényeket. Legyen ebben a társunk, segítse a munkánkat, hogy mi is segíthessünk Önnek. Fizessen elő a Narancs digitális változatára!

Jó emberek írják jó embereknek!

Figyelmébe ajánljuk

Jens Lekman: Songs for Other People’s Weddings

„Ha valaha szükséged lenne egy idegenre, hogy énekeljen az esküvődön, akkor szólj nekem” énekelte Jens Lekman az első lemezén. A több mint két évtizede megjelent dal persze nem egy apróhirdetés akart lenni eredetileg, hanem az énekes legkedvesebb témájáról, az elérhetetlen szerelemről szólt.

Péterfy-Novák Éva: A Nevers-vágás

A szerző olyannyira nem bízik az olvasóiban, hogy már az első novella előtt, a mottó vagy az ajánlás helyén elmagyarázza, hogyan kell értelmezni a kötet címét, noha a könyv második felében elhelyezett címadó novella elég egyértelműen kifejti, hogy miről is van szó.

Mocskos játszma

  • SzSz

Shane Black farzsebében több mint harminc éve ott lapul a Play Dirty cím – anno a Halálos fegyver folytatásának szánta. Az eredeti forgatókönyv minden bennfentes szerint zseniális volt, sötétebb, mocskosabb, mint a zsarupáros meséje, ám épp ezért a stúdió, a producer és Richard Donner rendező is elutasította. Black viszont szeret ötleteket újrahasznosítani – ennek belátásához elég csak ránézni filmográfiájára –, így amikor jött a lehetőség, hogy Donald E. Westlake Parker-könyveiből készítsen filmet, gyorsan előkapta a régi címet.

33 változat Haydn-koponyára

Négy év után újra, ugyanott, ugyanazon alkotók közreműködésével mutatták be Esterházy Péter darabját; Kovács D. Dániel rendező a korábbitól alig különböző verziót hozott létre. A 2021-es premiert az író halála után közvetlenül tartották meg, így azt a veszteség drámaisága hatotta át, most viszont új szemszögből lehet(ne) megnézni Haydn koponyáját, és rajta keresztül az egyik legönironikusabb magyar szerzőt.

Suede: Antidepressants

A Brett Anderson vezette Suede nem nagyon tud hibázni a visszatérése óta. A 2010-es években készítettek egy ún. színes albumtrilógiát (Bloodsports, 2013; Night Thoughts, 2016; The Blue Hour, 2018), jelen évtizedben pedig megkezdtek egy újabb, ezúttal fekete-fehér háromrészes sorozatot. Ennek első része volt az Autofiction négy évvel ezelőtt, amelyet a tagok a Suede punklemezének neveztek.

Az elveszett busz

  • - ts -

A katasztrófafilmről okkal gondolhatnánk, hogy rövid idő adatott neki. Fénykorát a hetvenes években élte, de rögtön ki is fáradt, s a kilencvenes évekre már kicsit cikivé is vált. Utána pedig már csak a fejlődő filmkészítési technikák gyakorló pályáján jutott neki szerep.

Rokonidők

Cèdric Klapisch filmjei, legyenek bár kevésbé (Párizs; Tánc az élet) vagy nagyon könnyedek (Lakótársat keresünk és folytatásai), mindig diszkréten szórakoztatók. Ez a felszínes kellemesség árad ebből a távoli rokonok váratlan öröksége köré szerveződő filmből is.

Metrón Debrecenbe

A kiadó az utószóban is rögzíti, Térey szerette volna egy kötetben megjelentetni a Papp Andrással közösen írt Kazamatákat (2006), az Asztalizenét (2007) és a Jeremiás, avagy az Isten hidegét (2008). A kötet címe Magyar trilógia lett volna, utalva arra, hogy a szerző a múlt, jelen, jövő tengely mentén összetartozónak érezte ezeket a drámákat, első drámaíró korszakának műveit. 

Pénzeső veri

  • SzSz

„Az ajtók fontosak” – hangzik el a film ars poeticája valahol a harmincadik perc környékén, majd rögtön egyéb, programadó idézetek következnek: néha a játék (azaz színészkedés) mutatja meg igazán, kik vagyunk; a telefonok bármikor beszarhatnak, és mindig legyen nálad GPS.

Az elfogadás

Az ember nem a haláltól fél, inkább a szenvedéstől; nem az élet végességétől, hanem az emberi minőség (képességek és készségek, de leginkább az öntudat) leépülésétől. Nincs annál sokkolóbb, nehezebben feldolgozható élmény, mint amikor az ember azt az ént, éntudatot veszíti el, amellyel korábban azonosult. 

Mozaik

Öt nő gyümölcsök, öt férfi színek nevét viseli, ám Áfonya, Barack, vagy éppen Fekete, Zöld és Vörös frappáns elnevezése mögött nem mindig bontakozik ki valódi, érvényes figura. Pedig a történetek, még ha töredékesek is, adnának alkalmat rá: szerelem, féltékenység, árulás és titkok mozgatják a szereplőket.