Tisza Párthoz közeli vállalkozó készítette a felvételt, amelyen Magyar Péter volt barátnője 30 millió forintot követel

  • narancs.hu
  • 2024. november 11.

Belpol

Hanzel Henrik állítja, azért rögzítette a beszélgetést, mert Vogel Evelin akkor már több embert is megzsarolt.

Hanzel Henrik, a Tisza Párthoz közel álló vállalkozó készítette azt a hangfelvételt, amelyen Magyar Péter állítása szerint Vogel Evelin arról beszél, hogy 30 millió forintot kér a hallgatásáért cserébe.

Ez a vállalkozó vasárnap délutáni Facebook-bejegyzéséből derült ki. „Sajnálom, hogy meg kell osztanom ezt a felvételt, de nem maradt más lehetőségem. Azért muszáj ezt meglépnem, mert nem hagyhatom tönkretenni több millió magyar ember álmát” – fogalmazott a posztban Hanzel Henrik, aki saját közösségi oldalán is megosztotta azt az állítólag június 16-án készített hangfelvételt, ami Magyar Péter vasárnap délutáni rendkívüli sajtótájékoztatója előtt kezdett el terjedni az interneten, és amelyet a Tisza Párt elnöke is lejátszott sajtó munkatársainak.

A párthoz közeli vállalkozó állítása szerint azért készítette a felvételt, „mert Vogel Evelin akkor már öt Tisza Párthoz közeli embert zsarolt meg” és neki is elmondta, hogy mit fog tenni, „ha azonnal nem kap harminc millió forintot.” „Állampolgári kötelességemnek érzem ezt most nyilvánosságra hozni. Ez itt Vogel Evelin valódi arca. Saját szavaival mondja el, mire készül” – zárta a posztot Hanzel Henrik. Mint ismert, a hangfelvétel a tiszások szerint azt bizonyíthatja, hogy Vogel Evelin, a Tisza Párt elnökének volt barátnője 11 órányi hangfelvételt készített Magyar Péterről, és 30 millió forintot kért azért cserébe, hogy ezt ne használja fel a politikus ellen.

A hvg.hu megkeresésére

a Tisza Párt nem tagadta, hogy valóban Hanzel Henrik készítette a hanganyagot.

A lap felidézte, Hanzel Henrik a Dallas benzinkút-hálózat tulajdonosaként vált ismertté. A céginformációk szerint több vállalat is köthető hozzá, és rendszeresen feltűnik a Tisza Párt rendezvényein.

Ahogy arról korábban mi is beszámoltunk, mindeközben nyilvánosságra került az első, Vogel Evelinnek tulajdonított hangfelvétel is, amelynek várható felbukkanását Magyar Péter már vasárnap jelezte. Magyar Péter hétfő kora délután közölte: a felvétel manipulált és olyan mondat is elhangzik rajta, amit ő nem mondott.

Maradjanak velünk!


Ez a Narancs-cikk most véget ért – de még oly sok mindent ajánlunk Önnek! Oknyomozást, riportot, interjúkat, elemzést, okosságot – bizonyosságot arról, hogy nem, a valóság nem veszett el, még ha komplett hivatalok és testületek meg súlyos tízmilliárdok dolgoznak is az eltüntetésén.

Tesszük a dolgunkat. Újságot írunk, hogy kiderítsük a tényeket. Legyen ebben a társunk, segítse a munkánkat, hogy mi is segíthessünk Önnek. Fizessen elő a Narancs digitális változatára!

Jó emberek írják jó embereknek!

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.

Kliséből játék

A produkció alkotói minimum két olyan elemmel is élnek, amelyek bármelyikére nagy valószínűséggel mondaná egy tapasztalt rendező, hogy „csak azt ne”. Az egyik ilyen a „színház a színházban”, ami könnyen a belterjesség érzetét kelti (ráadásul, túl sokszor láttuk már ezt a veszélyesen kézenfekvő megoldást), a másik pedig az úgynevezett „meztelenül rohangálás”, amit gyakran társítunk az amatőr előadásokhoz.