- ts -
- ts - cikkei
A szabad ég alatt
Gyerekeket kihajtani az országútra, menjetek isten hírivel, amerre láttok, ez a legkönnyebb dolog a világon, különösen a moziban.
Kettes számú esküdt
Clint Eastwood 94 évesen is alkotóereje teljében, vagy legalább magabiztos birtokában van.
Fekete galamb
Ha egy filmalkotó azt gondolja, hogy remek móka lesz a Love actuallyt kémthrillerként előadni, az könnyen gondolhatja azt is, hogy neki mindent szabad.
Amikor jön az a rohadt tavasz
Nem mai találmány, egyidős inkább az első mozgó barlangrajzokkal az olyan happy end, amely sokkal inkább tűnik valami borzalmas kezdetnek, mint minden világok jóra fordultának.
Útinapló – Bruce Springsteen and the E Street Band
Az ember feltalálta az időt, aztán kezet mosott – de ez sem nyugtatta meg.
A kis pénzrablás
Gyakorlatilag másodpercre ugyanakkor járunk Németország történelmében, mint a Good bye, Lenin! hősei. Az ország még két részben van, de a fal már ledőlt, a tegnap még oly zord határőrök már csak az üstöküket vakargatják, s nézik, hogyan suhannak el a Barkasok.
Emily bűnbe esik
Rég láttunk, s rég szerettünk már ennyire undok képű hőst, s még régebben annyira szerethető III. Richárdot, mint Aubrey Plaza, Emily megformálója, ebben a kellemesen indie hangulatú műben.
Terület
Ha egy pillanatra beleképzeljük magunkat abba a disztópikus helyzetbe, amelyben rossz világ jár az alkotói szabadságra az Egyesült Államokban, s valamiféle ízlésrendőrség elkapja Taylor Sheridant (a Yellowstone-univerzum atyját), és száműzik Ausztráliába, nos, akkor is ugyanazt a helyzetet kell megélnünk, mintha most csak szimplán bekapcsoljuk a tévét.
Szemrevaló: Mikor lesz végre megint olyan, amilyen sosem volt
Átlagos család a hetvenes évek elején: a hétéves Josse, két bátyja, öreg kutyájuk és szüleik. Házuk egy északnémet kisváros ifjúsági pszichiátriáján, a park közepén áll, a papa az intézet igazgatója.
Riporterek
Az újságírós filmek az idők kezdete óta egyirányú utcába viszik a nézőiket; a sajtó gyakorlatilag csak heroizálva jelenik meg a vásznon – különösen a megtörtént események alapján készített művekben.