Fekete táska
Amikor Michael Fassbender figyel, akkor néz. Amikor nagyon figyel, akkor nagyon néz – ebben a filmben pedig végig nagyon kell figyelnie.
Amikor Michael Fassbender figyel, akkor néz. Amikor nagyon figyel, akkor nagyon néz – ebben a filmben pedig végig nagyon kell figyelnie.
Michael Alden Hadreas a zenei projektjét Tom Tykwer Parfüm című filmje után nevezte el.
Ma egy filmet „tarantinósnak” nevezni már több, mint stíluspecsét.
Él valahol Dél-Angliában egy rejtélyes, visszahúzódó öregember.
Van-e visszaút egy identitását elvesztett metálzenekar számára?
Bálint András 43 év után ismét Kosztolányi előtt tiszteleg költői estjével, de szemben a Boldog, szomorú dallal, ezúttal szinte minden anekdota, vers, fénykép, napló- és filmrészlet a megidézett halálához visz egyre közelebb.
Xavier Legrand már első rövidfilmjével (Mielőtt minden elveszne, 2013) Oscar-jelölésig vitte, hogy aztán a családon belüli erőszak tematikáját a 2019-es, Magyarországon is bemutatott Láthatással, az egyik (ha nem a) legjobb filmjével folytassa, s minden babért learasson Velencétől a César-díjig.
Poptörténeti jelentőségű pillanat, hogy 44 évvel a megalakulása és 39 évvel az első megjelenése után ismét meghallgathatunk egy Throwing Muses-albumot.
A lockerbie-i katasztrófát a 9/11 előtti világ egyik legszörnyűbb terrormerényleteként őrzi a kollektív emlékezet.
A címadó versben egy profán motívum indítja el az asszociációs láncot.
A pop-punk alapító atyáinak számító Descendents tagjai utoljára az 1997-es Sziget alkalmából jártak Magyarországon.
Az 1995-ben született brácsaművész feltűnése kisebb szenzációt okozott, amikor első lemezei megjelentek hat-nyolc évvel ezelőtt.