Fountain of Youth
Attól azért eléggé lehetett félni, amikor Koltai Róbert Michael Madsennel és Vinnie Jonesszal forgatott.
Attól azért eléggé lehetett félni, amikor Koltai Róbert Michael Madsennel és Vinnie Jonesszal forgatott.
A lövöldözős filmekben – úgy értem, amelyekben csak lövöldöznek – nyilván nem a történet, hanem a koreográfia, utána meg a díszlet számít, olykor a jelmez.
A jó színészek, a sokaknak méltán kedves sztárok valamennyire el szoktak vinni egy filmet, még akkor is, ha sántikál a forgatókönyv, s annyi csak a rendezői instrukció, hogy csináld, amit szoktál. Jelen esetben tiszta sor, különleges műalkotással van dolgunk.
Eltűnős filmet láttunk már ezeret – szezononként. Legtöbbször a feleségek tűnnek el, de nagyon jönnek fel a gyerekek is.
Tom Hardyt akkor is szeretjük, ha zsákutcába kormányozta a pályáját. Tom Hardyt akkor is szeretjük, ha mindig ugyanazt adja, a dzsunga fejű, nagy, de rejtve hordott lelkületű, jobb sorsra érdemes barmot. Néz ki a nagy szemin a fejéből, s a vak is látja rajta, hogy belül vad viharok tépik szét, aztán agyonver vagy lelő 17 lövéssel, rendszerint a sárban.
Legalább a Drót óta tudhatjuk, hogy sarki drogárusokat, kisebb metlaborokat kirabolni lehet főállásban, afféle mesterségként.
Amikor Michael Fassbender figyel, akkor néz. Amikor nagyon figyel, akkor nagyon néz – ebben a filmben pedig végig nagyon kell figyelnie.