Vérző papírhold
A rendszeresen visszatérő témák veszélyesek: mindig felül kell ütni a tárgyban megfogalmazott utolsó állítást. Az ilyesmi pedig egy filmzsánerbe szorítva a lehetőségek folyamatos korlátozását hozza magával.
A rendszeresen visszatérő témák veszélyesek: mindig felül kell ütni a tárgyban megfogalmazott utolsó állítást. Az ilyesmi pedig egy filmzsánerbe szorítva a lehetőségek folyamatos korlátozását hozza magával.
Hosszú évek óta tart már az az intergalaktikus jófej-fesztivál, amelyen azt kell kitalálni, hogy ki hol nézi idén karácsonykor a Reszkessetek, betörők! című vidám filmet.
Hol van az előírva, hogy csak jó filmekből szabad remake-et csinálni?
Két gyermek elveszett, nem keresi őket senki, de mindenhol várják őket nagyon.
Amikor nagypapa szolgálati útra ment, a fekete Volga megállott minden nagyközség minden kisvendéglőjénél, mindegyikben muzsikált valami banda, legtöbbször hosszú hajúak, beatzenét.
A női öntudatra ébredést ezerféle színigaz történetben tálalták már fel, miért lenne kivétel e gyakorlatban a birkózásnak az Egyesült Államokban űzött, nálunk pankrációnak nevezett vásári válfaja, a wrestling?
Edward Berger a pornográfia igyekvő robotosa, bármihez nyúl, azt csak pornográf módon képes előadni.
Minnesotában járunk, jobbára a Lake Hilda jegén, a tó valszeg kitalált, pont ott tán nincs Hilda-tó, de úgyis Finnországban forgatták a filmet, az ezerből egy meg nyilván elmegy Hildának.
Az elveszett lányok állomása konkrétan a perpignani vasútállomás, mely Salvador Dalí szerint a világ közepe, vagy valami ilyesmi.
Valahol Delaware megyében járunk, mondjuk, Philadelphia Zsámbéki-medencéjében, szép a táj.
Az ezredforduló környékén járunk Baszkföldön, a spanyol–francia határ mindkét oldalán, és üldözzük az ETA (Euskadi ta Askatasuna, Baszkföld és Szabadság) terrorszervezetet.
A skandináv krimi áruvédjegyével felcímkézett művek általában kortárs közegben játszódnak.