Eddig nem ismert alternatív dimenziókba kalauzolja az olvasót a 24.hu interjúja a TV2 Csoport vezérigazgatójával, Pavel Stanchevvel. A szakember ugyebár afelett a tévécsatorna felett bábáskodik, aminek a híradósai már két kampány során is kiálltak nyíltan a Fidesz mellett, a műsoruk tömegesen veszt helyreigazítási pereket, és úgy általában véve nem híreket mond, hanem a kormánypárt aktuális álláspontjának legszélsőségesebb részét tolmácsolja.
Ehhez képest a francia-bolgár szakember elmondta, hogy a TV2 nem fideszes, hanem „az emberek tévéje”, majd többször kiemelte, hogy egy magáncégről van szó, aminek semmi köze a kormányhoz, az pedig „semmi különöset” nem jelent, hogy a hírigazgatójuk, Szalai Vivien rendszeres látogatója a Miniszterelnökségnek.
Stanchev állítása szerint a CNN-nél is történt olyan, hogy a híradósok kiálltak egy-egy párt mellett, majd azt ecsetelte, hogy Magyarországon pluralizmus van, „mindenki megválaszthatja a neki szimpatikus csatornát vagy híroldalt”, a TV2 hírműsorait pedig többnyire a családcentrikus nézők követik. Emiatt szerint náluk nem is a politikai tartalom a nézettség fő motorja, hanem „a megható vagy megrendítő történetek”.
A szakember szerint amúgy is elavult már az a gondolat, hogy semlegesnek kell maradni és bemutatni különböző szempontokat, ugyanis „a nézők valójában nem semlegességet várnak.” Hogy ebbe belefért-e a Tények legendássá vált riportja, amiben Magyar Péter Európa Parlamentben mutatott farokigazítását mutogatták percekig, arra kitérő és egyben meglepő választ adott: „Személyes véleményem, hogy az a híranyag átlépte a jó ízlés határait. Ugyanakkor én a vezérigazgató vagyok, és meg akarom hagyni az újságírók és hírszerkesztők szabadságát.”

Stanchev az interjúban tagadta, hogy a TV2 állami hirdetésekből származó bevételei háromszor nagyobbak lennének, mint a teljes a piacra vonatkozó összesített érték, de szerinte „a nézettséghez mérten arányos és tisztességes a TV2 Csoport részesedése az állami hirdetésekből”.