Médiahatóság: Nem volt tiltott reklám a 2Rule-jelvény a köztévén, mert megcsillant rajta a fény

  • narancs.hu
  • 2018. szeptember 6.

Belpol

Érdekes érvelés.

Mivel a kis kitűző fémlapocskáján nem volt kivehető a logó, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság szerint nem valósult meg „burkolt kereskedelmi közlemény”, magyarul reklám. A Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó 2Rule márka jelvényét az M4 Góóól!2 című műsorában viselte Molnár Mátyás műsorvezető, csakhogy sehol sem jelezték a termékelhelyezést.

false

Az NMHH szerint a logó kizárólag technika, vagyis lassítás, a kép megállítása után azonosítható, így nem valósult meg szabálysértés, írta meg a 24.hu.

A portál ugyanakkor figyelmeztetett: ha ez így van, akkor az MTVA nem teljesítette a 2Rule-t is forgalmazó Magyar Sportmárka Zrt.-vel kötött megállapodásában foglaltakat. A 24.hu szerint ebben az áll, hogy az MTVA termékelhelyezéseket eszközöl a műsoraiban, ami ugye a Médiahatóság érvelése szerint nem valósult meg.

A kérdés adott: akkor Molnár Mátyás vajon csak dísznek tűzte a szíve fölé a turulszárnyakat, és ha igen, vajon a műsorvezetők miféle jelvényeket viselhetnek? A portál kérdéseire az MTVA egyelőre nem válaszolt.

Figyelmébe ajánljuk

Buli a reggeli felfrissüléstől kifulladásig – így látják az idei Szigetet a Narancs fotósai

  • narancs.hu

Meglepő fesztiválszettek, fényes nappal is csapató bulizók, rengeteg por, a koncerten épp elénk beálló ismeretlen, neonfényekkel kivilágított ösvények, napközbeni workshopok, esti koncertek, hajnalig tartó bulik és sakk a WC-ben – a Sziget az idén is pont ugyanolyan őrült, mint a korábbi években. Mutatjuk a Narancs fotósainak legjobb képeit az idei fesztiválról! 

Pizsamapartizánok

Régen a film az életet utánozta (a vonat érkezett, a munkások a gyárból meg távoztak, csak hogy a klasszikusoknál maradjunk), ma már fordítva van: úgy akarunk viselkedni, mint kedvenc filmjeink szereplői, rájuk akarunk hasonlítani, azt akarjuk átélni, amit ők.