Saját férje bankjától kapott megbízást Orbán Ráhel cége

  • narancs.hu
  • 2023. április 25.

Belpol

A pénzintézet férjének, Tiborcz Istvánnak cégéhez tartozik. 

Orbán Ráhel cége dolgozta ki a Gránit Bank új arculatának kampányát – írta meg a media1.hu, a Gránit Bank sajtóközleménye alapján.

A teljes kampány kreatív koncepciójának kidolgozásával a pénzintézet a BDPST Konceptet bízta meg, az új arculatot pedig a Graphasel Design Studio készítette. A BDPST Koncept a BDPST Ingatlanforgalmazó és Beruházó Zrt. leányvállalataként Tiborcz István érdekeltsége. A cég ügyvezetője pedig Tiborcz házastársa, a miniszterelnök legidősebb lánya, Orbán Ráhel.

Az arculatváltás részeként elhagyja a piros-fehér-zöld nemzeti színeket és kékes-lilás színre vált az intézet. „Az arculat megújulásának egyik fő szempontja a bank digitális innovációinak és a digitális bankolás egyszerűségének és élményszerűségének hangsúlyozása. A kampány szlogenje az - Ott vagyunk Neked -, mely arra mutat rá, hogy a Gránit Bank ott van az ügyfelek számára, az élet fontos mozzanataiban, bárhol, bármikor a legmegfelelőbb ajánlatokkal” – írta a Gránit Bank a közleményében.  

A bank új logójának színeit értékes ásványok színei inspirálták. „A zafír a megbízhatóságot, a fehér az egyszerűséget, az opál a barátságosságot, az ónix a stabilitást, a smaragd pedig a frissességet jelképezi. Emblémájában a Gránit Bank kezdőbetűi a nagy ‘G’ karakter és annak negatív terében a ‘B’ fedezhető fel. Befoglaló formája a digitális világban jól ismert lekerekített ikonokat idézi, mely stabilitást sugall, formája pedig nyitott és barátságos.”

Az arculatváltás kommunikációját tévéreklámkampány is erősíti, amelynek középpontjában a digitális ügyintézés mindennapi életben érezhető előnyein van a hangsúly.

A sajtóközlemény idézi Orbán Ráhelt is: „A BDPST Koncept minden ügyfél esetében a narratívát keresi. A Gránit Banknál egyértelmű volt, hogy a digitalizációra építünk. A kutatások is megmutatták, hogy növekszik a digitális lehetőségek iránt az igény, és a felgyorsult világban az ügyfeleknek nincs elég szabadidejük, a célcsoportunkra a tudatosság jellemző, fontos számukra az időhatékonyság. A film során szerettük volna kihangsúlyozni, hogy a Gránit Bank nem időt vesz el tőled, hanem hogy nyugodtan megélhesd a fontos pillanatokat. Ezen narratíva kíséri végig a kampányt, amely leginkább outdoor, tv és digitális platformokon fog megjelenni.”

Maradjanak velünk!


Ez a Narancs-cikk most véget ért – de még oly sok mindent ajánlunk Önnek! Oknyomozást, riportot, interjúkat, elemzést, okosságot – bizonyosságot arról, hogy nem, a valóság nem veszett el, még ha komplett hivatalok és testületek meg súlyos tízmilliárdok dolgoznak is az eltüntetésén.

Tesszük a dolgunkat. Újságot írunk, hogy kiderítsük a tényeket. Legyen ebben a társunk, segítse a munkánkat, hogy mi is segíthessünk Önnek. Fizessen elő a Narancs digitális változatára!

Jó emberek írják jó embereknek!

Figyelmébe ajánljuk

Nem tud úgy tenni, mintha…

„Hányan ülnek most a szobáikban egyedül? Miért vannak ott, és mióta? Meddig lehet ezt kibírni?” – olvastuk a Katona József Színház 2022-ben bemutatott (nemrég a műsorról levett) Melancholy Rooms című, Zenés magány nyolc hangra alcímű darabjának színlapján.

Nyolcadik himnusz az elmúlásról

Egy rövid kijelentő mondattal el lehetne intézni: Willie Nelson új albuma csendes, bölcs és szerethető. Akik kedvelik a countryzene állócsillagának könnyen felismerhető hangját, szomorkás dalait, fonott hajával és fejkendőkkel keretezett lázadó imázsát, tudhatják, hogy sokkal többről van szó, mint egyszeri csodáról vagy véletlen szerencséről.

Szobáról szobára

Füstös terembe érkezünk, a DJ (Kókai Tünde) keveri az elektronikus zenét – mintha egy rave buliba csöppennénk. A placc különböző pontjain két-két stúdiós ácsorog, a párok egyikének kezében színes zászló. Hatféle színű karszalagot osztanak el a nézők között. Üt az óra, a lila csapattal elhagyjuk a stúdiót, a szín­skála többi viselője a szélrózsa más-más irányába vándorol.