Saját férje bankjától kapott megbízást Orbán Ráhel cége

  • narancs.hu
  • 2023. április 25.

Belpol

A pénzintézet férjének, Tiborcz Istvánnak cégéhez tartozik. 

Orbán Ráhel cége dolgozta ki a Gránit Bank új arculatának kampányát – írta meg a media1.hu, a Gránit Bank sajtóközleménye alapján.

A teljes kampány kreatív koncepciójának kidolgozásával a pénzintézet a BDPST Konceptet bízta meg, az új arculatot pedig a Graphasel Design Studio készítette. A BDPST Koncept a BDPST Ingatlanforgalmazó és Beruházó Zrt. leányvállalataként Tiborcz István érdekeltsége. A cég ügyvezetője pedig Tiborcz házastársa, a miniszterelnök legidősebb lánya, Orbán Ráhel.

Az arculatváltás részeként elhagyja a piros-fehér-zöld nemzeti színeket és kékes-lilás színre vált az intézet. „Az arculat megújulásának egyik fő szempontja a bank digitális innovációinak és a digitális bankolás egyszerűségének és élményszerűségének hangsúlyozása. A kampány szlogenje az - Ott vagyunk Neked -, mely arra mutat rá, hogy a Gránit Bank ott van az ügyfelek számára, az élet fontos mozzanataiban, bárhol, bármikor a legmegfelelőbb ajánlatokkal” – írta a Gránit Bank a közleményében.  

A bank új logójának színeit értékes ásványok színei inspirálták. „A zafír a megbízhatóságot, a fehér az egyszerűséget, az opál a barátságosságot, az ónix a stabilitást, a smaragd pedig a frissességet jelképezi. Emblémájában a Gránit Bank kezdőbetűi a nagy ‘G’ karakter és annak negatív terében a ‘B’ fedezhető fel. Befoglaló formája a digitális világban jól ismert lekerekített ikonokat idézi, mely stabilitást sugall, formája pedig nyitott és barátságos.”

Az arculatváltás kommunikációját tévéreklámkampány is erősíti, amelynek középpontjában a digitális ügyintézés mindennapi életben érezhető előnyein van a hangsúly.

A sajtóközlemény idézi Orbán Ráhelt is: „A BDPST Koncept minden ügyfél esetében a narratívát keresi. A Gránit Banknál egyértelmű volt, hogy a digitalizációra építünk. A kutatások is megmutatták, hogy növekszik a digitális lehetőségek iránt az igény, és a felgyorsult világban az ügyfeleknek nincs elég szabadidejük, a célcsoportunkra a tudatosság jellemző, fontos számukra az időhatékonyság. A film során szerettük volna kihangsúlyozni, hogy a Gránit Bank nem időt vesz el tőled, hanem hogy nyugodtan megélhesd a fontos pillanatokat. Ezen narratíva kíséri végig a kampányt, amely leginkább outdoor, tv és digitális platformokon fog megjelenni.”

Maradjanak velünk!


Ez a Narancs-cikk most véget ért – de még oly sok mindent ajánlunk Önnek! Oknyomozást, riportot, interjúkat, elemzést, okosságot – bizonyosságot arról, hogy nem, a valóság nem veszett el, még ha komplett hivatalok és testületek meg súlyos tízmilliárdok dolgoznak is az eltüntetésén.

Tesszük a dolgunkat. Újságot írunk, hogy kiderítsük a tényeket. Legyen ebben a társunk, segítse a munkánkat, hogy mi is segíthessünk Önnek. Fizessen elő a Narancs digitális változatára!

Jó emberek írják jó embereknek!

Figyelmébe ajánljuk