Apa a fiaival – a Pesti Srácok szerint homoszexuális pár a gyerekével

  • narancs.hu
  • 2021. augusztus 27.

Interaktív

Lovas Zoltán újságírót és fiait nézte szivárványcsaládnak a Pesti Srácok publicistája, aki abból következtetett erre, hogy nem látott nőt a képeken. 

Lovas Zoltán újságíró nemrég született csecsemőjét a karjában tartva fordul másik, már felnőtt fia felé egy fotón, amit a Pesti Srácok (PS) simán lelopott a közösségi oldalról, majd egy véleménycikkben azt írták mellé, hogy azon egy homoszexuális fiatal férfi van a párjával és közösen vállalt gyermekükkel. 

„Most jutott el hozzám az, amit a Fidesz egyik kedvenc orgánuma, a Pesti Srácok című kiadvány közzétett, bizonyos Füssy Angéla nevezetű úrhölgy égisze alatt... Ennek során az általam a Facebookon közzétett, a családom egyik örömteli pillanatát elképesztő módon meghamisították, és bemocskolták” – írta Lovas Zoltán, a Duna-gate ügy leleplezőinek egyike.

A négygyermekes apa aFacebook-oldalán osztott meg egy fotót a júniusban született – negyedik – kisfiáról, ahogy apja karjában látható, esti fürdetésre készülve, mellettük pedig Lovas egyik felnőtt fia állt.

Ez a kép jelent meg júliusban a Pesti Srácok (PS) egyik cikkének illusztrációjaként, a következő felvezetéssel: „De beszállt a Bikádi lelkész ellen uszítók sorába Vágó István, extévés DK-s aktivista, Ágoston László operaénekes, ultraliberális blogger, sőt, egy olyan homoszexuális fiatal férfi is, aki Facebook-oldala tanúsága szerint durván egy hónapja vállalt kisgyermeket szintén férfi párjával.”

 
 
pestisracok.hu
 

Legyen elég annyi az előzményről, hogy Bikádi László református lelkész egy éberségre buzdító 1941-es szovjet plakátra hajazó, de immár szivárványosra módosított, családok felé fenyegetően mozduló, azonban lefogott csontvázkéz mellé írta ki: „El a kezekkel a gyermekeimtől!” Mármint hogy az LMBTQ most már fejezze be a randalírozást. A Pesti Srácok súlyosan sérelmezte, hogy emiatt a lelkészt megbírálták, és többen kritizálták a közösségi oldalon. 

Szerintük: „Nem bírja megemészteni az LMBTQ-mozgalom és annak liberális katonái (sic!) a magyar, egész Európában példátlan komplex gyermekvédelmi törvény elfogadását, amely egyszerre bünteti a legkomolyabb retorziókkal a pedofilokat, a gyermekek elleni szexuális bűncselekmények elkövetőit, illetve igyekszik megelőzni e bűncselekményeket, nyilvános pedofil-adatbázissal és a pedofilok olyan munkaköröktől való eltiltásával, ahol gyermekekkel érintkezhetnek. És egyszerre igyekszik minden eszközzel megóvni a gyermekeket attól a Nyugaton rohamtempóban terjedő átnevelő LMBTQ-propagandától, amely a haladó Nyugaton már nemcsak, hogy iskolákba, de sunyi módon óvodákba belopózva próbálja elérni, hogy a következő generációk számára teljesen elfogadott, sőt támogatott magatartásformák legyenek a deviáns szexuális szokások. Bizony, a pedofília is… Ez utóbbit a korhatárok leszállításával és a pedofília szexuális irányultságként való elismerésével akarják legalizálni.”

Ezt kívánhatta alátámasztani a szóban forgó kép is: az egyik LMBTQ-hadfi pedig éppen a szintén hadfi szerelmével – íme a fotó – már egy áldozatot is szerzett magának. 

Ugye milyen hátborzongató két férfi egy csecsemővel?

Az, hogy a Pesti Srácok lelop egy fotót a Facebookról, hogy ezzel próbáljon lejáratni valakit, aki nem is közszereplő (minthogy miután  Lovas felnőtt fia kritizálta a lelkész plakátját, róla akarták bebizonyítani, hogy homoszexuális), eleve gyönyörű történet. Eszükbe sem jut, hogy tilos. Vagy igen, de nem számít nekik, az igazság bajnokainak. Egy szerencsétlen közülük – vagy több, mert valószínűleg szerkesztő is van náluk – azt hitte, hogy azért, mert valaki utálatosnak tartja a lelkész bejegyzését, viszont nem utálja az LMBTQ-t, bizonyára maga is homoszexuális; és máris ott a fotón a bizonyíték, sőt.

Lovas Zoltán utóbb levelet kapott az írás szerzőjétől, aki – olvasván a gyalázatos esetet a Facebook nyilvánossága elé táró bejegyzést – bocsánatot kért, amit Lovas nem fogad el.

Mint mondta: „Füssy Angéla arra hivatkozik, hogy mivel a Bikádi bejegyzéséhez kommentet írt Márton profilja szivárványos, megnézte a fiam Facebook-oldalát, és mivel sok posztot megszemlélve

nem látott nőt a képeken, így a kisgyereknek sem az anyját, amiből arra következtetett, hogy két férfi neveli a babát…

Ha így volna is, kitehető bárkinek a fotója annak engedélye nélkül? Még akkor sem – Füssy ezzel is védekezett –, ha kitakarják a rajtuk szereplők arcát. Túl ezen, bármilyen okból is írható hozzá ilyen szöveg? Két gyerekem van a képen, az egyik csecsemő… Mindezek jócskán túlmennek a sajtóetikai vétség határain is. Jogi lépéseket teszek az újságíróval, illetve a Pesti Srácokkal szemben.”

A cikkből azóta eltávolították a fotót és az utalást is a "homoszexuális fiatal férfire".  

Kedves Olvasónk!

Elindult hírlevelünk, ha szeretné, hogy önnek is elküldjük heti ajánlónkat, kattintson ide a feliratkozásért!

A Magyar Narancs független, szabad politikai és kulturális hetilap.

Jöjjön el mindennap: fontos napi híreink ingyenesen hozzáférhetők! De a nyomtatott Narancs is zsákszám tartalmaz fontos, remek cikkeket, s ezek digitálisan is előfizethetők itt.

Fizessen elő, vagy támogassa a független sajtót! Olvassa a Magyar Narancsot!

Figyelmébe ajánljuk

Valóra vált forgatókönyv

1984-ben került a mozikba Rob Reiner első filmje, A turné (This Is Spinal Tap). Az áldokumentumfilm egyik főszereplője maga a rendező volt, aki az éppen amerikai turnén levő fiktív brit hard rock zenekar, a Spinal Tap történetét próbálta kibogozni.

Nézőpont

A filozófus-író (Denis Podaly­dès) tüdeje és mája közt apró kis foltot mutat ki az MRI-vizsgálat, de biztosítják afelől, hogy (egyelőre!) nem veszélyes a dolog.

Amikor győznek a hippik

  • - turcsányi -

Blaze Foley-nak volt egy kabátja. Ha egészen pontosak akarunk lenni, ez az egy kabátja volt neki – ez sem túl jó bőrben. Az ujját például vastag ezüstszínű ragasztószalaggal kellett megerősíteni, jól körbetekerni, mindkettőt – hogy le ne essenek.

Hibamátrix

  • Dékei Krisztina

Szűcs művészete a klasszikus, realista festészeti hagyományokon alapul, de távol áll a „valóságtól”.

Ozmózisok

Nádas Péter e hosszú, több mint négyszáz oldalas memoárját Mészöly Miklós, Polcz Alaine és Esterházy Péter köré fűzi föl. Könyvének témája négyük viszonya, vonzásaik és választásaik, személyiségük szerkezetének összeillő és egymáshoz nem illeszkedő elemei. És a háttérben természetesen ott van a korszak, a lassú hetvenes–nyolcvanas évek a kádári provinciában.

Mozaikkockák

A hazai neoavantgárd egyik meghatározó alakjaként Erdély Miklós (1928–1986) a sok műfajban alkotó, polihisztor művészek közé tartozott.