Orbánék titkos nyaralója – Itt vannak a képek!

  • narancs.hu
  • 2016. április 14.

Kis-Magyarország

Orbán Győző nevén van az ingatlan, őt nem nagyon látták még a helyszínen, Mészáros Lőrinc embereit viszont igen, ők állítólag a közelmúltban csinosítgatták a ház környékét.

Tegnapi bejegyzésünkben már olvashatták: Orbán Viktor a hatvanpusztai majorság mellett egy másik rezidencián is elbújhat a kíváncsi szemek elől. Az alcsútdobozi Rézhegyen álló, örökpanorámás nyaralót először Mészáros Lőrinc vette meg, ma Orbán Győző tulajdonában áll.

Tekintsék meg fotósunk, Sióréti Gábor nyaralóról készült képeit!

false

 

false

 

false

 

false

 

false

 

false

 

false


 

false

A legfrissebb Magyar Narancsban olvashatnak az Orbán család és Mészáros Lőrinc közötti ingatlankeringőről, illetve azokról az alcsútdobozi luxusházakról, ahol a felcsúti polgármester vendégül láthatja a fideszes nagyurakat.

Figyelmébe ajánljuk

Helyreigazítás

  • narancs.hu

Helyreigazítás az Egy elképesztő történet: gondnokság alá akarta vetetni egykori barátját, majd bíróságra ment, de a pert is elbukta című cikk miatt.

Magyar Péter-Orbán Viktor: 2:0

Állítólag kétszer annyian voltak az Andrássy úti Nemzeti Meneten, mint a Kossuth térre érkező Békemeneten, ám legalább ennyire fontos, hogy mit mondtak a vezérszónokok. Magyar Péter miszlikbe vágta Orbán Viktort egyebek mellett azzal, hogy saját szavait hozta fel ellene. Aztán megjött a Ryanair.

A béketárgyalás, ami meg sem történt

De megtörténhet még? Egyelőre elmarad a budapesti csúcs, és ez elsősorban azt mutatja, hogy Putyin és Trump nagyon nincsenek egy lapon. Az orosz diktátor hajthatatlan, az amerikai elnök viszont nem érti őt – és így újra és újra belesétál a csapdáiba.

Fél disznó

A film plakátján motoron ül egy felnőtt férfi és egy fiú. Mindketten hátranéznek. A fiú azt kutatja döbbenten, daccal, hogy mit hagytak maguk mögött, a férfi önelégülten mosolyog: „Na látod, te kis szaros lázadó, hova viszlek én?

Ketten a gombolyagok közt

Az Álmok az íróból lett filmrendező Dag Johan Haugerud trilógiájának utolsó darabja. Habár inkább az elsőnek érződik, hiszen itt az intimitás és a bimbózó szexualitás első lépé­seit viszi színre.