Citromcici, avagy miként lett citrom a Narancs

  • narancs.hu
  • 2019. december 19.

Narancs30

2006-ban és 2008-ban is világossá tettük, hogy mi a Narancs vagyunk, nem a narancs.

Jó bornak nem kell cégér - tartja a mondás. Ez azt jelentené, hogy a 30 éves szülinapját ünneplő Magyar Narancs nem lenne jó bor? Merthogy volt pár reklámkampányunk. Vagy frászt, nem elég jónak lenni, annak kell látszani?

Akármiről is szólnak ezek a közhelyes mondások, az elmúlt években többször is próbáltuk elmondani magunkról azt, amit az alapító anyák és atyák 1989-ben az első számban leszögeztek: miközben megvan a maga értékrendje, igenis gondol valamit a liberális demokráciáról, a Narancs nem pártlap. Tárgyilagosság, pártatlanság, elfogulatlanság. Szókimondás, szabadszájúság, új stílus, csípős humor. S nem utolsó sorban, hogy a Magyar Narancsnak nincs köze a narancsos párthoz (sem). Ennek jegyében színt is váltottunk, a narancssárga alapot a lapban felváltotta a sárga.

2006-ban és 2008-2009-ben is a hat Márka Művekkel dolgoztunk együtt, s a következő kreatívokkal rukkoltunk közösen elő. A 2006-os kampány EFFIE-díjas lett, amely a marketing és kommunikációs szakma egyik világszerte legkiemelkedőbb elismerése.

false

false

false

false

 

false

Figyelmébe ajánljuk