Helyesbítés 1., 2.

Olvasói levelek

Helyesbítés 1.

Lapunk 2012. április 26-i számában a Csend, rend, fegyelem c. cikk végén azt írtuk, hogy a cikk szerzője, Sáska Géza az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet munkatársa. A valóság ezzel szemben az, hogy Sáska Géza nem az OFI, hanem az ELTE Oktatás- és Ifjúságkutató és Továbbképző Központjának (http://oitk.tatk.elte.hu/) a munkatársa.

Helyesbítés 2.

Múlt heti számunk Nemzeti látvány c. színikritikájában tévesen állítottuk, hogy az Experidance nemzeti státuszt kapott: az utolsó kanyarban végül mégsem kapta meg. Továbbá a cikkünkben említett 700 ezer forint nem a teljes társulat fellépti díja - a technikai háttér napi bérleti díja 750 000 Ft+áfa.

Figyelmébe ajánljuk

Nem tud úgy tenni, mintha…

„Hányan ülnek most a szobáikban egyedül? Miért vannak ott, és mióta? Meddig lehet ezt kibírni?” – olvastuk a Katona József Színház 2022-ben bemutatott (nemrég a műsorról levett) Melancholy Rooms című, Zenés magány nyolc hangra alcímű darabjának színlapján.

Nyolcadik himnusz az elmúlásról

Egy rövid kijelentő mondattal el lehetne intézni: Willie Nelson új albuma csendes, bölcs és szerethető. Akik kedvelik a countryzene állócsillagának könnyen felismerhető hangját, szomorkás dalait, fonott hajával és fejkendőkkel keretezett lázadó imázsát, tudhatják, hogy sokkal többről van szó, mint egyszeri csodáról vagy véletlen szerencséről.

Szobáról szobára

Füstös terembe érkezünk, a DJ (Kókai Tünde) keveri az elektronikus zenét – mintha egy rave buliba csöppennénk. A placc különböző pontjain két-két stúdiós ácsorog, a párok egyikének kezében színes zászló. Hatféle színű karszalagot osztanak el a nézők között. Üt az óra, a lila csapattal elhagyjuk a stúdiót, a szín­skála többi viselője a szélrózsa más-más irányába vándorol.