130 milliót költött a Fidesz és köre Karácsony lejáratására a közösségi médiában 3 hónap alatt

  • narancs.hu
  • 2021. szeptember 2.

Belpol

Rákay Philip, Bohár Dániel és Deák Dániel posztjait szépen szponzorálta a Megafon központ.

A Telex birtokába került elemzés szerint május közepe és augusztus közepe között a Fidesz és a hozzá köthető csatornák a Facebookon 125,7 millió forintot, a YouTube-on pedig 52,5 milliót költöttek politikai hirdetésre.

Mint írják, a YouTube esetében a teljes összeg, vagyis 52,5 millió forint, míg a Facebookon 77 millió ment el a Karácsony Gergelyt lejárató tartalmakra.  A Fidesz mellett a pártot mindenben támogató, "független" Megafon központ volt a legnagyobb pénzköltő. A szervezet Rákay Philip, Bohár Dániel és Deák Dániel posztjait a vizsgált időszakban 12,6, 13, illetve 5 millió forinttal tolta meg, a szponzorált tartalmat pedig túlnyomó részben (84, 77, illetve 100%-ban) Karácsony-ellenes videók és mémek adták - írja a portál.

Kedves Olvasónk!

Elindult hírlevelünk, ha szeretné, hogy önnek is elküldjük heti ajánlónkat, kattintson ide a feliratkozásért!

A Magyar Narancs független, szabad politikai és kulturális hetilap.

Jöjjön el mindennap: fontos napi híreink ingyenesen hozzáférhetők! De a nyomtatott Narancs is zsákszám tartalmaz fontos, remek cikkeket, s ezek digitálisan is előfizethetők itt.

Fizessen elő, vagy támogassa a független sajtót! Olvassa a Magyar Narancsot!

Figyelmébe ajánljuk