130 milliót költött a Fidesz és köre Karácsony lejáratására a közösségi médiában 3 hónap alatt

  • narancs.hu
  • 2021. szeptember 2.

Belpol

Rákay Philip, Bohár Dániel és Deák Dániel posztjait szépen szponzorálta a Megafon központ.

A Telex birtokába került elemzés szerint május közepe és augusztus közepe között a Fidesz és a hozzá köthető csatornák a Facebookon 125,7 millió forintot, a YouTube-on pedig 52,5 milliót költöttek politikai hirdetésre.

Mint írják, a YouTube esetében a teljes összeg, vagyis 52,5 millió forint, míg a Facebookon 77 millió ment el a Karácsony Gergelyt lejárató tartalmakra.  A Fidesz mellett a pártot mindenben támogató, "független" Megafon központ volt a legnagyobb pénzköltő. A szervezet Rákay Philip, Bohár Dániel és Deák Dániel posztjait a vizsgált időszakban 12,6, 13, illetve 5 millió forinttal tolta meg, a szponzorált tartalmat pedig túlnyomó részben (84, 77, illetve 100%-ban) Karácsony-ellenes videók és mémek adták - írja a portál.

Kedves Olvasónk!

Elindult hírlevelünk, ha szeretné, hogy önnek is elküldjük heti ajánlónkat, kattintson ide a feliratkozásért!

A Magyar Narancs független, szabad politikai és kulturális hetilap.

Jöjjön el mindennap: fontos napi híreink ingyenesen hozzáférhetők! De a nyomtatott Narancs is zsákszám tartalmaz fontos, remek cikkeket, s ezek digitálisan is előfizethetők itt.

Fizessen elő, vagy támogassa a független sajtót! Olvassa a Magyar Narancsot!

Figyelmébe ajánljuk

Buli a reggeli felfrissüléstől kifulladásig – így látják az idei Szigetet a Narancs fotósai

  • narancs.hu

Meglepő fesztiválszettek, fényes nappal is csapató bulizók, rengeteg por, a koncerten épp elénk beálló ismeretlen, neonfényekkel kivilágított ösvények, napközbeni workshopok, esti koncertek, hajnalig tartó bulik és sakk a WC-ben – a Sziget az idén is pont ugyanolyan őrült, mint a korábbi években. Mutatjuk a Narancs fotósainak legjobb képeit az idei fesztiválról! 

Pizsamapartizánok

Régen a film az életet utánozta (a vonat érkezett, a munkások a gyárból meg távoztak, csak hogy a klasszikusoknál maradjunk), ma már fordítva van: úgy akarunk viselkedni, mint kedvenc filmjeink szereplői, rájuk akarunk hasonlítani, azt akarjuk átélni, amit ők.

Amerikai legenda

Ez a film annyira áhítatos tisztelgés az Ed Sullivan nevű legenda előtt, hogy szinte észre sem vesszük, mennyire hiányzik belőle az Ed Sullivan nevű ember, aki egykor, a tévézés hőskorában a róla elnevezett, minden idők leghosszabb ideig létező és legnagyobb nézettséget elérő show-ját vezette – tulajdonképpen megteremtve a tv-show műfaját, mint olyat.