Hoppsz: tulajdonképpen fizetett reklám volt a Tiborcz-interjú

  • narancs.hu
  • 2023. augusztus 8.

Belpol

Csak hát a lap „elmulasztotta” ezt jelölni.

A 444.hu szúrta ki azt a finom kis helyreigazítást, amit az Octogon építészeti magazin szúrt be közösségi oldalán a tegnap közölt, és rögtön nagyot futó Tiborcz István-interjúja alá. Ez volt az az interjú, amiben a miniszterelnök veje többek között arról beszélt, hogy miért csak a luxusra koncentrál építési cégeivel, hozzátéve, hogy új épületet bármikor lehet építeni, és Budapestnek feljebb kell lépnie a luxushotelek regionális tabelláján.

 

Illetve azt is elmondta Orbán Ráhel férje, hogy az ingatlanfejlesztési piaci tevékenységük

„egyfelől nyilván üzleti döntéseken alapul, másfelől azonban társadalmi szintű értékmentés”.

Mára az is kiderült, a riporter miért nem kérdezett vissza egyszer sem a luxusberuházások forrásaira, illetve arra, hogy a nyilatkozó apósa egyébiránt az ország mindenható miniszterelnöke. A válasz egyszerű, ahogyan a magazin mai ön-kommentjéből kiderül: „Ez egy előre egyeztetett kérdések mentén elkészült, fizetett PR interjú az Octogon magazin 184-es lapszámából. Egy támogatott/reklám anyag, amelyet sajnos elmulasztottunk online X-szel jelölni.” Csak az nem téved, aki nem dolgozik.

Maradjanak velünk!


Ez a Narancs-cikk most véget ért – de még oly sok mindent ajánlunk Önnek! Oknyomozást, riportot, interjúkat, elemzést, okosságot – bizonyosságot arról, hogy nem, a valóság nem veszett el, még ha komplett hivatalok és testületek meg súlyos tízmilliárdok dolgoznak is az eltüntetésén.

Tesszük a dolgunkat. Újságot írunk, hogy kiderítsük a tényeket. Legyen ebben a társunk, segítse a munkánkat, hogy mi is segíthessünk Önnek. Fizessen elő a Narancs digitális változatára!

Jó emberek írják jó embereknek!

Figyelmébe ajánljuk

Nem tud úgy tenni, mintha…

„Hányan ülnek most a szobáikban egyedül? Miért vannak ott, és mióta? Meddig lehet ezt kibírni?” – olvastuk a Katona József Színház 2022-ben bemutatott (nemrég a műsorról levett) Melancholy Rooms című, Zenés magány nyolc hangra alcímű darabjának színlapján.

Nyolcadik himnusz az elmúlásról

Egy rövid kijelentő mondattal el lehetne intézni: Willie Nelson új albuma csendes, bölcs és szerethető. Akik kedvelik a countryzene állócsillagának könnyen felismerhető hangját, szomorkás dalait, fonott hajával és fejkendőkkel keretezett lázadó imázsát, tudhatják, hogy sokkal többről van szó, mint egyszeri csodáról vagy véletlen szerencséről.

Szobáról szobára

Füstös terembe érkezünk, a DJ (Kókai Tünde) keveri az elektronikus zenét – mintha egy rave buliba csöppennénk. A placc különböző pontjain két-két stúdiós ácsorog, a párok egyikének kezében színes zászló. Hatféle színű karszalagot osztanak el a nézők között. Üt az óra, a lila csapattal elhagyjuk a stúdiót, a szín­skála többi viselője a szélrózsa más-más irányába vándorol.