Nyomozást rendelt el a TV2 és az Origo ellen a bíróság

  • 2019. október 22.

Belpol

László Imre megrágalmazása miatt zajlik eljárás.

Az önkormányzati választási kampányban egy nevét és arcát nem vállaló nő szexuális zaklatással vádolta meg László Imre ellenzéki polgármesterjelöltet az Origón és a TV2-ben.

Azt is állította, hogy a zaklatásról jelentést tett a kórház vezetésénél, ezt azonban a magánklinika vezetője cáfolta.

László Imre aztán a vádak ellenére megnyerte a XI. kerületet, és feljelentést tett bíróságon rágalmazásért.

A DK közleménye szerint a Pesti Központi Kerülit Bíróság most nyomozást indított az ügyben a TV2 hírigazgatója, Kökény-Szalai Vivien és felelős szerkesztője, valamint az Origo egyik munkatársa ellen.

Kökény-Szalai Vivien (TV2), Rogán Cecília

Kökény-Szalai Vivien (TV2), Rogán Cecília

 

(Index)

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.

Kliséből játék

A produkció alkotói minimum két olyan elemmel is élnek, amelyek bármelyikére nagy valószínűséggel mondaná egy tapasztalt rendező, hogy „csak azt ne”. Az egyik ilyen a „színház a színházban”, ami könnyen a belterjesség érzetét kelti (ráadásul, túl sokszor láttuk már ezt a veszélyesen kézenfekvő megoldást), a másik pedig az úgynevezett „meztelenül rohangálás”, amit gyakran társítunk az amatőr előadásokhoz.