Milliárd feletti a Mediaworks vesztesége

  • narancs.hu
  • 2020. október 1.

Villámnarancs

Valakik valamit nem csinálnak jól a Fidesz-közeli médiumokat összefogó mamutcégnél.

"1,44 milliárdos mínuszt hozott össze a fideszes kötődésű médiumokat üzemeltető óriáscég, a Mediaworks Zártkörű Részvénytársaság 2019-ben - írja a Népszava a cég első alkalommal elkészített konszolidált mérlege alapján.

Mint írják, a cégnyilvántartásban közzétett könyvekből az is kiderül, hogy a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítványnál (KESMA) összegyűjtött orgánumok egy része (pld Bors, Ripost,  Szabad Föld, 888.hu, Lokál illetve egyes megyei lapok kiadói) csak tavaly olvadt be a Mediaworksbe, míg  például az Origo, a Hír TV, a Karc FM, a Retro Rádió  a KESMA közvetlen tulajdonába tartozik, és úgynevezett uralmi szerződéssel konszolidálta őket a Mediaworks.

A legnagyobb veszteséget a Retro Rádió kiadója (- 313 millió), a hetilapként is megjelenő Mandiner (-100 millió) és a szegedma.hu kiadója (-63 millió) érte el - írja a Népszava.

Figyelmébe ajánljuk

Pizsamapartizánok

Régen a film az életet utánozta (a vonat érkezett, a munkások a gyárból meg távoztak, csak hogy a klasszikusoknál maradjunk), ma már fordítva van: úgy akarunk viselkedni, mint kedvenc filmjeink szereplői, rájuk akarunk hasonlítani, azt akarjuk átélni, amit ők.

Amerikai legenda

Ez a film annyira áhítatos tisztelgés az Ed Sullivan nevű legenda előtt, hogy szinte észre sem vesszük, mennyire hiányzik belőle az Ed Sullivan nevű ember, aki egykor, a tévézés hőskorában a róla elnevezett, minden idők leghosszabb ideig létező és legnagyobb nézettséget elérő show-ját vezette – tulajdonképpen megteremtve a tv-show műfaját, mint olyat.

AI kontra Al Bano

A kisebb-nagyobb kihagyásokkal és különböző neveken, de 1987 óta létező Vasvári Színjátszó Fesztivál az alkalmi falusi színjátszóktól a független színházi szféra elismert társu­la­tai­ig terjedően reprezentálja a hazai nem hivatásos színjátszás különböző szintjeit.

Családban marad

A kiállításon apa és fia műveit látjuk generációs párba állítva, nemzetközi kontextusba helyezve és némileg rávilágítva a hazai üvegművészet status quójára.