A kormánybarát ufószakértő világképe szerint Nyugaton már élhetetlen az élet, minden percben migránsok támadnak az emberre

  • narancs.hu
  • 2017. augusztus 12.

Fekete Lyuk

Jobb, ha itthon maradnak, a határon túl már életveszélyes!

A férfi, aki általában felfoghatatlan hülyeségeket nyilatkozik (korábbi elmondása szerint egyszer átvizsgálták az ufók), ám ennek ellenére (vagy éppen ezért?) rendszeresen megnyilvánul a köztévében, a kormánypárti médiában, Fidesz-rendezvényeken, most éppen Mészáros Lőrinc jó tévéjében járt, ahol nem tagadta meg önmagát, és felfoghatatlan hülyeségeket nyilatkozott. Georg Spöttle például azt mondta, hogy

  • a migránsok felbátorodtak;
  • a migránsoknak nagyon sok minden meg van engedve;
  • egy nagy kozmetikai marketben dolgozó ismerősének kiadták az ukázt, hogy nézze el, ha a migránsok valami apróságot lopnak;
  • meg kell mutatni, hogy a törvény mellett van az erő;
  • a YouTube tele van olyan felvételekkel, hogy német, olasz vagy spanyol városokban mit művelnek a migránsok;
  • a civil szervezetek hajókkal, jet-skikkel szállítják a menekülteket.
  • false

     

    Fotó: YouTube/Echo Tv

Nem meglepő, ha valakinek Georg Spöttle apokaliptikus szavai hallatán valamelyik világvégéről szóló mozi jut eszébe, de nem kell félni, ezek csak a szokásos Georg Spöttle-i gondolatok. Ha valaki véletlenül meghallgatná a földönkívüliek szokásaiban is igen jártas Georg Spöttlét, itt tudja megnézni a beszélgetést.

Figyelmébe ajánljuk

Szemrevaló: Páva – Valódi vagyok?

  • SzSz

A társadalmi szerepek és identitások a pszichológia egyik legjobban kutatott területe. Mead szerint nincs is objektív valóság, azt az egyének maguk konstruálják; Goffman úgy véli, az egész világ egy színpad, ahol mind különböző szerepeket játsszunk; míg Stryker elmélete azt magyarázza, hogy minden ember ezernyi identitással rendelkezik, s azok hierarchiába rendeződnek.

Szemrevaló: A fény

  • - bzs -

Tom Tykwer csaknem háromórás eposza mintha egy másik korból időutazott volna napjainkba (Tykwer maga is a Babylon Berlint, a múlt század húszas éveit hagyta hátra).

Szemrevaló: Gépek tánca

Markológépekkel táncolni, az ám a valami! Amikor a kotrókanál kecsesen emelkedik a magasba, akkor olyan, mint egy daru – mármint a madár (lehet, hogy magyarul nem véletlenül hívják így az emelőszerkezetet?) –, „nyakát” nyújtogatja, „fejét” forgatja.

Le nem zárt akták

A művészi identitás és a láthatóság kérdéseit helyezi középpontba Pataki Luca első önálló kiállítása. Keszegh Ágnes kurátor koncepciója szerint a tárlat krimiként épül fel: a látogatónak fragmentumokból, nyomokból kell rekonstruálnia a történetet. Az anyag kísérlet a művészszerep radikális újragondolására, és az igazi kérdése az, hogy az alkotói késztetés ledarálható-e.

Ingyen Carlsberg

  • - turcsányi -

Valamikor a múlt század kilencvenes éveinek elején Bille August nemzetközi hírű svéd filmrendező rájött, hogy mégsem lenne jó, ha ő lenne a filmművészet második Ingmar Bergmanja, még akkor sem, ha az ügyért addig számos követ megmozgatott (Hódító Pelle Max von Sydow-val, 1987; Legjobb szándékok, egyenesen Bergman forgatókönyvéből, 1992).

Utánunk a robotok?

A Székesfehérváron tavasszal bemutatott színpadi átiratot Szikora János, a Vörösmarty Színház tizenhárom év után elköszönő igazgatója rendezte. A színház vezetésére kiírt, majd megismételt pályázat után ősztől már Dolhai Attila irányításával működő teátrum irányvonala minden bizonnyal változni fog, a társulat egy része is kicserélődött, így A Nibelung-lakópark egy korszak összegzésének, Szikora János búcsúelőadásának is tekinthető.

Túlélni a békét

Az előadás ismét azt bizonyította, hogy egy ideje a Miskolci Nemzeti Színházé a magyar nyelvű színjátszás egyik legerősebb társulata. Pedig a darab – annak ellenére, hogy színházi felkérésre született – egyáltalán nem kínálja magát könnyen a színrevitelre.