Lázár János és Fekete György megmutatja a Fradi-stadion szépségét

  • narancs.hu
  • 2014. július 16.

Fekete Lyuk

Van még kérdés? Kell ennél meggyőzőbb bizonyíték arra, hogy a Nemzeti Együttműködés Rendszere elvezet minket a szebb jövőbe?

A Magyar Építőművészek Szövetsége és a Miniszterelnökség, illetve a Magyar Művészeti Akadémia NAGYPÁLYA címmel építészeti fotópályázatot hirdet az új Fradi-stadionról. A pályázat fővédnöke dr. Fürjes Balázs kormánybiztos – olvassuk a kormany.hu-n.

Tehát az alaptörvénybe varrt, állami köztestület és a kormány kormánya, a Miniszterelnökség együtt szervez propagandát a fideszes pártigazgató csapatának és a miniszterelnök kedvenc hobbijának, a stadionépítésnek. A fődíj egy félmillás „fotós utalvány”, akármit is jelentsen ez.

Ilyen nagyon szép fotográfiák lesznek, ígérem!

Ilyen nagyon szép fotográfiák lesznek, ígérem!

Fotó: MTI

A felhívásban gyorsan leszögezik, hogy „az új aréna letisztult, modern, minimalista épület”, tessék tehát ennek megfelelő, támogató, tisztelettudó beállításokban megnyilatkozni az új stadionról! Hogy ne legyen elhajlás, arról a zsűriben (a névsort lásd itt) személyesen helyet foglaló Fekete György belsőépítész gondoskodik, ebben biztosak vagyunk. És amúgy is mindennel meg vagyunk elégedve.

Figyelmébe ajánljuk

Mesterségvizsga

Egyesek szerint az olyan magasröptű dolgokhoz, mint az alkotás – legyen az dalszerzés, írás, vagy jelen esetben: színészet –, kell valami velünk született, romantikus adottság, amelyet jobb híján tehetségnek nevezünk.

Elmondom hát mindenkinek

  • - ts -

Podhradská Lea filmje magánközlemény. Valamikor régen elveszett a testvére. Huszonhét évvel az eltűnése után Podhradská Lea fogta a kameráját és felkerekedett, hogy majd ő megkeresi.

Nem oda, Verona!

  • - turcsányi -

Valahol a 19. század közepén, közelebbről 1854-ben járunk – évtizedekre tehát az államalapítástól –, Washington területén.

Nagyon fáj

  • Molnár T. Eszter

Amióta először eltáncolta egy kőkori vadász, ahogy a társát agyontaposta a sebzett mamut, a fájdalom a táncművészet egyik legfontosabb toposza.