Hogyan reklámozzunk egy tankcsatás videójátékot? Robbanásokkal, lánctalpcsörgéssel? Ugyan! Japánban ilyenkor is magától értetődően a legmagasabb mozgóképművészethez fordulnak. Íme:
Hogyan reklámozzunk egy tankcsatás videójátékot? Robbanásokkal, lánctalpcsörgéssel? Ugyan! Japánban ilyenkor is magától értetődően a legmagasabb mozgóképművészethez fordulnak. Íme:
Minnesotában járunk, jobbára a Lake Hilda jegén, a tó valszeg kitalált, pont ott tán nincs Hilda-tó, de úgyis Finnországban forgatták a filmet, az ezerből egy meg nyilván elmegy Hildának.
Alexandru Popa darabja a házastársi hűség témáját boncolgatja egzisztencialista szemszögből, rengeteg csavarral.
Hősnőnk, Shula épp hazafelé autózik a sötét éjszakában, miközben saját, fura öltözékében gyönyörködik – pár perccel később viszont már extravagáns ruhája lesz a legkevésbé kirívó elem.
A Wilco frontemberének teherbírása a hatvanhoz közelítve sem csökken.
Sokszereplős a mű, össze sem tudtam számolni, hányan jelennek meg a színpadon.
A bemutatkozó verseskötetek legnagyobb tétje felmutatni, hogy a szerző megtalálta-e a nyelvét.
Nia DaCosta vérbő Ibsen-adaptációjában nemcsak a korszak, hanem a tónus és a hősök körvonalai is megváltoznak.

