Május 15-én, Karácsony Gergely miniszterelnökjelölt-jelölti bejelentése napján indította be a Fidesz a közösségi médiában a Gyurcsány Show, illetve a Karácsony = 99% Gyurcsány reklámkampányát és azóta a YouTube-on 65 millió forintot költöttek e célra - írja a Google hivatalos átláthatósági jelentése alapján a Telex.
És hogy a többiek mennyit költöttek politikai hírdetésre a YouTube-on? A Telex összeállította a magyar politikai hirdetések költési toplistáját, ami így fest:
- Fidesz, 65 millió forint (7 videó)
- Demokratikus Koalíció, 17,4 millió (220 videó)
- Párbeszéd Magyarországért, 8,9 millió (73 videó)
- Ezalényeg.hu, 6,2 millió (126 videó)
- Momentum Mozgalom, 5,2 millió (72 videó)
- Mi Hazánk, 2 millió (22 videó)
Kedves Olvasónk!
Üdvözöljük a Magyar Narancs híroldalán.
A Magyar Narancs független, szabad politikai és kulturális hetilap.
Jöjjön el mindennap: fontos napi híreink ingyenesen hozzáférhetők. De a nyomtatott Narancs is zsákszám tartalmaz fontos, remek cikkeket, s ezek digitálisan is előfizethetők itt.
Fizessen elő, vagy támogassa a független sajtót! Olvassa a Magyar Narancsot!