Telex: Másfél hónap alatt 65 millió forintért kampányolt a Fidesz a YouTube-on

  • narancs.hu
  • 2021. július 1.

Fekete Lyuk

Az összeg gyurcsányozásra ment el.

Május 15-én, Karácsony Gergely miniszterelnökjelölt-jelölti bejelentése napján indította be a Fidesz a közösségi médiában a Gyurcsány Show, illetve a Karácsony = 99% Gyurcsány reklámkampányát és azóta a YouTube-on 65 millió forintot költöttek e célra - írja a Google hivatalos átláthatósági jelentése alapján a Telex.

És hogy a többiek mennyit  költöttek politikai hírdetésre a YouTube-on?  A Telex összeállította a magyar politikai hirdetések költési toplistáját, ami így fest:

  •     Fidesz, 65 millió forint (7 videó)
  •     Demokratikus Koalíció, 17,4 millió (220 videó)
  •     Párbeszéd Magyarországért, 8,9 millió (73 videó)
  •     Ezalényeg.hu, 6,2 millió (126 videó)
  •     Momentum Mozgalom, 5,2 millió (72 videó)
  •     Mi Hazánk, 2 millió (22 videó)

Kedves Olvasónk!

Üdvözöljük a Magyar Narancs híroldalán.

A Magyar Narancs független, szabad politikai és kulturális hetilap.

Jöjjön el mindennap: fontos napi híreink ingyenesen hozzáférhetők. De a nyomtatott Narancs is zsákszám tartalmaz fontos, remek cikkeket, s ezek digitálisan is előfizethetők itt.

Fizessen elő, vagy támogassa a független sajtót! Olvassa a Magyar Narancsot!

 

 

Figyelmébe ajánljuk

Fideszes nagymenőknek is feladhatja a leckét a választókerületek átvariálása

Egy miniszter, egy miniszterhelyettes, valamint a kormányszóvivő számára is új feladat lesz megnyernie a körzetét Pest megyében, amennyiben jelöltek lesznek 2026-ban is. Az pedig egyáltalán nem biztos, hogy az ellenzéket akkora csapás érheti, mint elsőre látszik. Megvizsgáltuk a fővárostól északra eső, a Fidesz által átrajzolni tervezett választókerületek helyzetét.