„Te is utolsó voltál a tornasorban, Vlagyimir?” – Bödőcs Tibor is köszönti Putyint

  • narancs.hu
  • 2017. augusztus 28.

Interaktív

Megint zseniális.

Mindjárt landol Vlagyimir Vlagyimirovics gépe, a fél város már lezárva, és Orbán Viktor is biztosan felkészült az újabb találkozásra. Szerencsére Bödőcs Tibor is köszöntötte az orosz elnököt: egy korábbi előadásának egyik részletét töltötte fel a YouTube-ra, illetve osztott meg egy képet a Facebookján. Ehhez nincs is mit hozzátenni, talán csak annyit, hogy újfent, sokadjára is remek:

Bödőcs: Putyin és Orbán

Feliratkozás: http://bit.ly/2pbrbJC Nézd meg Bödőcs összes videóját: http://bit.ly/2pC7me4 https://www.facebook.com/Bodocs.Tibor.humorista https://www.bodocstibor.com Részlet Bödőcs Tibor Böllérbalett című önálló estjéből, amely 2014. december 31-én volt látható a Comedy Central műsorán.

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.

Kliséből játék

A produkció alkotói minimum két olyan elemmel is élnek, amelyek bármelyikére nagy valószínűséggel mondaná egy tapasztalt rendező, hogy „csak azt ne”. Az egyik ilyen a „színház a színházban”, ami könnyen a belterjesség érzetét kelti (ráadásul, túl sokszor láttuk már ezt a veszélyesen kézenfekvő megoldást), a másik pedig az úgynevezett „meztelenül rohangálás”, amit gyakran társítunk az amatőr előadásokhoz.