Dunai hajóbaleset: újabb áldozatot azonosítottak

  • narancs.hu
  • 2019. június 9.

Katasztrófa

Még nyolc embert keresnek.

Azonosították a szombat délután Százhalombattánál megtalált holttestet. Az eddig eltűntként keresett dél-koreai nő a május 29-ei dunai hajóbaleset áldozata - közölte a BRFK a rendőrségi honlapon vasárnap reggel.

A Duna teljes déli szakaszán tovább tart a kutatás. Még hét dél-koreai utast és a sétahajó magyar kapitányát keresik - közölték.

A Hableány sétahajó május 29-én süllyedt el Budapesten, a Margit híd közelében, miután összeütközött a Viking Sigyn szállodahajóval. A fedélzeten 35-en utaztak, 33 dél-koreai állampolgár és a kéttagú magyar személyzet. Hét utast sikerült kimenteni.

A magyar hatóságok több mint egy hete folyamatosan keresik az áldozatokat. Az elsüllyedt sétahajó kiemelésének előkészítése is megkezdődött.

(MTI)

Optimális esetben vasárnap emelhetik ki a Hableányt

De az is lehet, hogy csak egy hét múlva. A Clark Ádám úszódaru pénteken megérkezett a a Hableány-tragédia helyszínére.

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.