Lebontotta a MOM Sport a halálos baleset helyszínét, a kiégett fabódét

  • Nagy Gergely Miklós
  • 2019. július 11.

Lokál

Még júniusban halt ott meg egy kislány.

Még június végén gyulladt ki a MOM Sportközpont tetején található fabódé, aminek következtében füstmérgezésben meghalt egy nyolcesztendős kislány – a tragikus történet bejárta az egész magyar sajtót. Az eset után hamar kiderült, hogy a tüzet a korábban a közeli játszótéren tartózkodó kiskorú testvérpár okozta, miután felmásztak a sportkomplexum tetejére, és az ott található, egykor tárolóként funkcionáló fabódéba bejutottak, ahol tüzet okoztak. A 11 éves kisfiú még időben el tudta hagyta a helyszínt, a kislány azonban nem, őt később a mentősök sem tudták megmenteni. A tragikus eset után több kérdés felmerült, az anya például ellentmondó nyilatkozatokat adott, hogy éppen hol volt az esemény alatt: először azt állította, hogy vizet vett, később azt, hogy dolgozott.

Az ügyben eljáró BRFK azt nyilatkozta a magyarnarancs.hu-nak: jelenleg gondatlanságból elkövetett emberölés vétség miatt indítottak nyomozást ismeretlen tettes ellen, ám „gyanúsítotti kihallgatásra nem került sor” eddig.

A MOM Sportközpontnál eközben lebontották a fabódét. Ami így nézett ki korábban:

false

A fényképeinken azonban jól látszik, hogy ma már nincs ott a komplexum tetején:

false

 

illetve:

false

Megkérdeztük erről a MOM Sportot, ők azt írták:

"az épület, amely korábban tárolóként funkcionált, a tűzeset következtében életveszélyessé és használhatatlanná vált. A lebontásáról előzetesen egyeztettünk a hatóságokkal.”

Figyelmébe ajánljuk

Fél disznó

A film plakátján motoron ül egy felnőtt férfi és egy fiú. Mindketten hátranéznek. A fiú azt kutatja döbbenten, daccal, hogy mit hagytak maguk mögött, a férfi önelégülten mosolyog: „Na látod, te kis szaros lázadó, hova viszlek én?

Ketten a gombolyagok közt

Az Álmok az íróból lett filmrendező Dag Johan Haugerud trilógiájának utolsó darabja. Habár inkább az elsőnek érződik, hiszen itt az intimitás és a bimbózó szexualitás első lépé­seit viszi színre.

Dinnyék közt a gyökér

Ha van olyan, hogy kortárs operett, akkor A Répakirály mindenképpen az. Kovalik Balázs rendezése úgy nagyon mai, hogy közben komolyan veszi a klasszikus operett szabályait. Továbbírja és megőrzi, kedvesen ironizál vele, de nem neveti ki.

Ebben nem lesz dicsőség

Talán az izraeli „béketeremtés” sikere, illetve az azt követő frenetikus, globális, és Donald Trump személyes béketeremtői képességeit külön is hangsúlyozó ünneplés sarkallta az elnököt arra, hogy ismét feltűrje az ingujját az ukrajnai rendezés érdekében, és személyes találkozóra siessen Vlagyimir Putyinnal.

Legyetek gonoszok!  

Nagy terjedelemben ismertette a Telex egy a laphoz eljuttatott hangfelvétel alapján Orbán Viktor vasárnapi beszédét, amelyet a Harcosok Klubja „edzőtáborában” tartott 1500 aktivista előtt, a zánkai Erzsébet-táborban.

Elkenték

Legalább kilenc hazai bíróság kezdeményezte az Alkotmánybíróságnál (AB) a védettségi igazolással való visszaélést szabadságvesztéssel fenyegető kormányrendelet Alaptörvény-ellenességének kimondását, mivel jogi képtelenség a Büntető törvénykönyv felülírása egy rendelettel. Az AB sajátosan hárított.

Vadászok, kergetők, árulók

Nyíltan támogatja a Magyar Önvédelmi Mozgalom a Mi Hazánk céljait – kérdés, hogy a Fideszt is kiszolgálják-e. Az utóbbi időben sokan léptek be a szervezetbe. Egyes tagok úgy vélik, hogy a mozgalomra túl nagy hatást gyakorolnak a pártok.

„Vegyük a következő lépcsőfokokat”

A frissen előrelépett pártigazgató szerint megvan a parlamentbe jutáshoz szükséges mennyiségű szavazója a komolyodó viccpártnak, azt pedig átverésnek tartja, hogy a kormányváltás esélyét rontanák. De kifejtett mást is az ígéretek nélkül politizáló, magát DK-sérültnek tartó politikus.

Mi van a fájdalmon túl?

A művész, akinek egész életében a teste volt a vászon, a nyelv, az eszköz, a fegyver, gondolatiságának hordozója, nyolcvanhoz közeledve is az emberi testet vizsgálja. E nagyszabású retrospektív tárlat nemcsak az életmű bemutatására törekedett, hanem egy művészi filozófia összegzésére is.

Az esendő ember felmutatása

  • Simonyi Balázs

Szándékosan az események „peremén” fotózott, úgymond a lényegtelent. Mondogatta: neki akkor kezdődik a munkája, amikor másnak, a hivatásos sajtófotósnak véget ér. A mi munkánk az óriási életművel most kezdődik. Ha lefotózom, a fénnyel becsapdázott valóság nem múlik el, nem hal meg: ez a fotográfus önfeláldozása.