Csárdi Antal szerint Rogán Antal nem szerepel a fotón, ami bizonyítja az Ungár Péterrel és Vitézy Dáviddal folytatott egyeztetést

  • narancs.hu
  • 2024. október 22.

Belpol

Vitézy: „Soha ilyen hármas találkozó nem volt”.

Miután az LMP-ből távozó Csárdi Antal hétfőn este a Telexnek azt mondta, egy fotót látott, amely bizonyítja, hogy egyeztetés zajlott Ungár Péter, Rogán Antal és Vitézy Dávid között, az ATV kedd reggeli műsorában

arra a kérdésre, hogy a fotón Rogán Antal, Vitézy Dávid és Ungár Péter látható-e, a politikus határozott nemmel felelt.

Csárdi Antal kijelentette, biztosan nem fogja nyilvánosságra hozni a bizonyítékait, mert nem akarja felfedni az informátorát. „Nem mondhatok sokat a fénykép természetéről sem. Abban sem vagyok teljesen biztos, hogy bölcsen jártam-e el, amikor elmondtam, hogy egy fényképről van szó” – tette hozzá. Arra a kérdésre válaszolva, hogy a forrásának Ungár Pétertől vagy a hatalomtól kell-e félnie, a politikus úgy fogalmazott: „Én azt gondolom, hogy a kormányzati hatalom a veszélyes, nem Ungár Péter”.

A fényképre visszatérve elmondta: nem arról van fotója, hogy az említett személyek együtt kávéztak, mert az önmagában nem jelentene semmit. Ugyanakkor ismét hangsúlyozta, amit látott, az egyértelműen, egzakt módon bizonyítja, hogy egyeztetés volt az érintettek között. Az ismételt kérdésre, hogy Rogán Antal szerepel-e a fényképen, a politikus nemmel felelt, majd leszögezte: nem mond többet az anyagról.

Vitézy Dávid Csárdi Antal újabb interjújára reagálva Facebook-oldalán azt írta: „Kezd bohózatba fulladni a nagy lejáratókampány.”

„Legyen világos: soha ilyen hármas találkozó nem volt, ilyen fénykép nem létezik. Pont”

– fogalmazott Vitézy Dávid, aki posztjában azt is megismételte, hogy Csárdi Antal helyett Budapesttel, illetve a magyar közlekedéspolitika válságával szeretne foglalkozni.

Maradjanak velünk!


Mi a Magyar Narancsnál nem mondunk le az igazságról, nem mondunk le a tájékozódásról és a tájékoztatás jogáról. Nem mondunk le a szórakoztatásról és a szórakozásról sem. A szeretet helyét nem engedjük át a gyűlöletnek – a Narancs ezután is a jó emberek lapja lesz. Mi pedig még többet fogunk dolgozni azért, hogy ne vesszen el végleg a magyar igazság. S közben még szórakozzunk is egy kicsit.

Ön se mondjon le ezekről! Ne mondjon le a Magyar Narancsról!

Vásárolja, olvassa, terjessze, támogassa a lapot!

Figyelmébe ajánljuk

Aki úton van

Amikor 2021 nyarán megjelent Holi, azaz Hegyi Olivér első lemeze, sokan egy újabb izgalmas hazai rapkarrier kezdetét látták az anyagban.

A franciák megértették

Ritkán halljuk az isteneket énekelni. Néhanapján azonban zongoráznak, szájharmonikáznak és még gitároznak is. Legutóbb Párizs elővárosában, Boulogne-Billancourt-ban, a Szajna partján álló La Seine Musicale kulturális központban történt ilyen csoda.

Hitler fürdőkádjában

Lee Miller a múlt század húszas–harmincas éveinek bevállalós top divatmodellje volt, igazi címlaplány, de festette Picasso, fotózta és filmezte Man Ray, utóbbi élt is vele, és mentorálta mint fotóművészt.

Csaló napfény

Igaz, hamis, tény, vélemény, valóság és fikció. Ilyen és ehhez hasonló címkéket sietünk felnyalni a ránk zúduló információhalom darabjaira, hogy a kontroll, a rend illúziójával nyugtassuk magunkat és ne kelljen szembesülnünk vele, hogy nem létezik bizonyosság, csak kellően szűkre húzott nézőpont.

 

Gyilkosok szemlélője

A két évtizede elhunyt Roberto Bolaño minden egyes műve a költészet, a politika és a vadállati kegyetlenség együtthatásairól szól, az író regényeiben és elbeszéléseiben vissza-visszatérő karakterekkel, a költészet és a világ allegorikus megfeleltetésével olyan erős atmoszférát teremt, amelyből akkor sem akarunk kilépni, ha az hideg és szenvtelen.

Hús, kék vér, intrika

A folyamatosan az anyagi ellehetetlenülés rémével küszködő Stúdió K Színház jobbnál jobb előadásokkal áll elő. Az előző évadban a Prudencia Hart különös kivetkezése hódította meg a nézőket és a kritikusokat (el is nyerte a darab a legjobb független előadás díját), most pedig itt van ez a remek Stuart Mária. (A konklúzió persze nem az, hogy lám, minek a pénz, ha a függetlenek így is egész jól elműködnek, hiszen látható a társulatok fogyatkozásán, hogy mindez erőn túli áldozatokkal jár, és csak ideig-óráig lehetséges ilyen keretek között működni.)