Egy fotó lenne a bizonyíték a Vitézy-Rogán-Ungár tandemre

  • narancs.hu
  • 2024. október 21.

Belpol

Csárdi Antal szerint egy fotó bizonyítja, hogy Ungár Péter és Vitézy Dávid egyeztetett Rogán Antallal, a fotó nincs meg, Vitézy szerint kamu az egész.

Csárdi Antal a Telex hétfő esti interjújában elárulta, hogy egy fotót látott, amely bizonyítja, hogy egyeztetés zajlott Ungár Péter, Rogán Antal és Vitézy Dávid között. Az egyeztetésről először a 444-nek beszélt, ám akkor még nem árulta el, milyen bizonyítéka van erre, Csárdi eme bizonyíték hatására döntötte el, hogy kilép az LMP-ből.

Első körben semmit sem akart elárulni a bizonyítékról, mert védeni szeretné a fotó forrását. Azt még elárulta, hogy a forrással véletlenül akadt össze, amikor elkezdett utánajárni, mi a kapcsolat a Fidesz és Vitézy Dávid között. A fotó már nincs nála, mivel nem érezte biztonságban semmilyen elektronikus eszközét, ezért rövid úton belül megszabadult a képtől, így nem is tudná nyilvánosságra hozni. A 444-en megjelent vasárnapi interjú óta nem beszélt a forrásával, aki névtelenségben akar maradni, mivel nem közszereplő és fél.

Vitézy a közösségi médiában reagált Csárdi közlésére. Azt írta, nem kíván részt venni az országos pártpolitikában, ezért a folyamatos kavarásból szeretne kimaradni, és Budapest, illetve a magyar vasút valódi ügyeire koncentrálni. "Csárdi Tóni a kampányomat mindvégig támogatta (ő volt az egyetlen Tóni, aki ezt tette), ezt köszönöm neki". Vitézy elmondása szerint Csárdi LMP-s vezetőként az egyike volt azoknak, akik rábeszélték az együttműködésre, jóval a párt erről szóló hivatalos döntései előtt.

Mindeközben Csárdi Antal mentelmi jogát felfüggesztette az Országgyűlés, mert nyáron több aktivistával együtt elállta a Samsung gödi akkugyárának egyik bejáratát. Fekete-Győr Andrást a múlt héten ítélték jogerősen két év felfüggesztettre, mert egy tüntetésen eldobott egy már kialudt pirotechnikai eszközt.

Maradjanak velünk!


Mi a Magyar Narancsnál nem mondunk le az igazságról, nem mondunk le a tájékozódásról és a tájékoztatás jogáról. Nem mondunk le a szórakoztatásról és a szórakozásról sem. A szeretet helyét nem engedjük át a gyűlöletnek – a Narancs ezután is a jó emberek lapja lesz. Mi pedig még többet fogunk dolgozni azért, hogy ne vesszen el végleg a magyar igazság. S közben még szórakozzunk is egy kicsit.

Ön se mondjon le ezekről! Ne mondjon le a Magyar Narancsról!

Vásárolja, olvassa, terjessze, támogassa a lapot!

Figyelmébe ajánljuk

Aki úton van

Amikor 2021 nyarán megjelent Holi, azaz Hegyi Olivér első lemeze, sokan egy újabb izgalmas hazai rapkarrier kezdetét látták az anyagban.

A franciák megértették

Ritkán halljuk az isteneket énekelni. Néhanapján azonban zongoráznak, szájharmonikáznak és még gitároznak is. Legutóbb Párizs elővárosában, Boulogne-Billancourt-ban, a Szajna partján álló La Seine Musicale kulturális központban történt ilyen csoda.

Hitler fürdőkádjában

Lee Miller a múlt század húszas–harmincas éveinek bevállalós top divatmodellje volt, igazi címlaplány, de festette Picasso, fotózta és filmezte Man Ray, utóbbi élt is vele, és mentorálta mint fotóművészt.

Csaló napfény

Igaz, hamis, tény, vélemény, valóság és fikció. Ilyen és ehhez hasonló címkéket sietünk felnyalni a ránk zúduló információhalom darabjaira, hogy a kontroll, a rend illúziójával nyugtassuk magunkat és ne kelljen szembesülnünk vele, hogy nem létezik bizonyosság, csak kellően szűkre húzott nézőpont.

 

Gyilkosok szemlélője

A két évtizede elhunyt Roberto Bolaño minden egyes műve a költészet, a politika és a vadállati kegyetlenség együtthatásairól szól, az író regényeiben és elbeszéléseiben vissza-visszatérő karakterekkel, a költészet és a világ allegorikus megfeleltetésével olyan erős atmoszférát teremt, amelyből akkor sem akarunk kilépni, ha az hideg és szenvtelen.

Hús, kék vér, intrika

A folyamatosan az anyagi ellehetetlenülés rémével küszködő Stúdió K Színház jobbnál jobb előadásokkal áll elő. Az előző évadban a Prudencia Hart különös kivetkezése hódította meg a nézőket és a kritikusokat (el is nyerte a darab a legjobb független előadás díját), most pedig itt van ez a remek Stuart Mária. (A konklúzió persze nem az, hogy lám, minek a pénz, ha a függetlenek így is egész jól elműködnek, hiszen látható a társulatok fogyatkozásán, hogy mindez erőn túli áldozatokkal jár, és csak ideig-óráig lehetséges ilyen keretek között működni.)