Bartermegállapodást kötött az MTVA a Mészáros Lőrinc sportmárkájaként ismert 2rule-t forgalmazó céggel, amelynek így nem kell fizetnie az állami médiában megjelenő hirdetésekért. A 2rule pénz helyett termékeket ad, amelyeket a tévé munkatársai az adásokban viselhetnek. Ügyes.
Ezenfelül 15-20 százalék kedvezményt is kaphatnak az MTVA dolgozói, ha futball- és kosárlabdamezt, futóruházatot vásárolnának – írja a 24.hu.
A portál az MTVA-tól közérdekű adatigénylésben kérte ki a szerződést, amelyből kiderül, hogy az MTVA támogatói szpotokat, klasszikus reklámokat, termékelhelyezést, online PR-cikkeket biztosít, amelyért cserébe a Magyar Sportmárka Zrt. 2rule-termékeket ad bérbe az MTVA-nak, megjeleníti az M4 logóját a termékein, nyereményjátékokhoz ad termékeket, illetve vásárlási kedvezményt biztosít a dolgozóknak.
A cégnek ugyan még webshopja és boltja sincs, de már több NB I-es és NB 2-es csapat is ezt a márkát választotta.