Ingyenreklám a 2rule-nak

  • narancs.hu
  • 2018. augusztus 10.

Belpol

Mészáros Lőrinc egy fillért sem fizet az állami médiának az új sportmárka reklámozásáért.

Bartermegállapodást kötött az MTVA a Mészáros Lőrinc sportmárkájaként ismert 2rule-t forgalmazó céggel, amelynek így nem kell fizetnie az állami médiában megjelenő hirdetésekért. A 2rule pénz helyett termékeket ad, amelyeket a tévé munkatársai az adásokban viselhetnek. Ügyes.

Ezenfelül 15-20 százalék kedvezményt is kaphatnak az MTVA dolgozói, ha futball- és kosárlabdamezt, futóruházatot vásárolnának – írja a 24.hu.

A portál az MTVA-tól közérdekű adatigénylésben kérte ki a szerződést, amelyből kiderül, hogy az MTVA támogatói szpotokat, klasszikus reklámokat, termékelhelyezést, online PR-cikkeket biztosít, amelyért cserébe a Magyar Sportmárka Zrt. 2rule-termékeket ad bérbe az MTVA-nak, megjeleníti az M4 logóját a termékein, nyereményjátékokhoz ad termékeket, illetve vásárlási kedvezményt biztosít a dolgozóknak.

A cégnek ugyan még webshopja és boltja sincs, de már több NB I-es és NB 2-es csapat is ezt a márkát választotta.

Figyelmébe ajánljuk

Battonya és a településvédelmi törvény: tárt karokkal várják a romániai beköltözőket

Bár a kormánynak a települések identitásvédelméről szóló törvényjavaslata jelentősen megnehezítené a községekben történő ingatlanvásárlást, a Békés megyei Battonya a schengeni határok megnyitásával nagy nyertes lehet a beköltözőket tekintve. Az olcsó ingatlanárak miatt a románok szinte tódulnak ide, a kisváros pedig a határ túloldalára, Arad felé tekint.

Magyar Péter szupersztár

Napok alatt tökéletesen összeállt a Tisza Párt által koordinált zarándokút, Magyar Péter speciális országjárás keretében gyalogol el Budapestről Nagyváradra. De miért nem a sajtószabadsággal foglalkozik? Elmondta.

Erőltetett párhuzamok

Mi lehetne alkalmasabb szimbóluma a női létezésnek, mint a haj? Úgy élettanilag (a másik nemre gyakorolt vonzereje a minden individuális szempontot megelőző fajfenntartást szolgálja), mint kulturálisan (a néphagyomány gazdag, még az életet szervező világképre vonatkozó szimbolikájától a jelenkori társadalmak meglehet partikuláris, de mindenképpen jelentéssel bíró ún. trendjeiig) vagy spirituálisan (minden tradíció megkülönböztetett jelentőséget tulajdonít a hajnak).